Κεφάλαιο 12

397 18 9
                                    

Μου λείπει.

2 χρόνια μαζί και τώρα χώρια. Μου λείπει πολύ. Πλέον, δεν έχω την ενέργεια που είχα, ούτε την όρεξη να κάνω πράγματα που έκανα.
Ξέρω ότι τον τελευταίο καιρό δεν τα πηγαίναμε πολύ καλά μεταξυ μας αλλα δεν μπορώ να αναιρεσω όσα έχουμε περάσει μαζί.
Οι αναμνήσεις, χαρούμενες και λυπημενες κατακλύζουν το μυαλό μου και τη σκέψη μου τις τελευταίες 5 μέρες. Δεν τρώω και πολύ, όχι από στεναχώρια αλλα επειδή σκέφτομαι τόσο πολύ που δεν μου έχει μείνει χρόνος για τίποτα.

Δεν θα τον ξαναδώ ποτέ, μάλλον δηλαδή.
Δεν θα μπορέσω ποτέ να τον πάρω αγκαλιά ξανά και αυτό ειναι το χειρότερο από όλα.

Ευτυχώς που έχω το Λιαμ να με κρατάει στα πόδια μου. Ξέρω ότι τον έχω κουράσει τις τελευταίες μέρες και δεν έχει καν υποχρέωση να τα κάνει όλα αυτά καθώς με ξέρει μονο 5 μήνες. Αλλά και πάλι δεν φαίνεται να τον ενδιαφέρει. Πραγματικά έκανα υπέροχη επιλογή συγκατοικου. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα ποτέ να βρω καλύτερο.

Liam's p.o.v

Τις τελευταίες μέρες έχει γίνει αγνώριστη. Κλεισμένη στο δωμάτιό της, δεν τρώει αν δεν της πάω εγώ κάτι, δεν κάνει τίποτα αν δεν έρθει η Hanna να την πάρει και να πανε κάπου και γενικά είναι καταβεβλημενη από όλο αυτό.

Το χειρότερο είναι όταν κλαίει. Είμαστε στα διπλανά δωμάτια γαμωτο και δεν μπορώ να την ακούω να κλαίει για τον βλακα και να μην κάνω τίποτα.
Μια φορά που την άκουσα πήγα στο δωμάτιό της αλλα δεν ήθελε να μιλήσει.

Αλλά ήξερα έτσι και αλλιώς γιατί έκλαιγε.

Έχω προσπαθήσει τα πάντα αλλα δεν βοηθάει τίποτα, τελικά ξεμεινα από ιδέες.
Όλες στέρεψαν και δεν είχε ούτε μια αποτέλεσμα.

Τελικά αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο τη Hanna μήπως και έχει σκεφτεί εκείνη κάτι.

-----------------------------------------------------------------

'Why don't you call her friend?' είπε η Hanna όταν την πήρα τηλέφωνο.

'Who? '

'Her friend from Greece, call her and tell her to come here for a few days. It will definitely make her feel better, they've been best friends for years.'

'I still dοn't understand who are you talking about. '

'Oh come on Liam! I don't remember her name exaclty..it's Greek, something like Helium? '

'Helium??'

Αα την Ηλιάνα εννοεί. Άκου ήλιο, ούτε χημεία να κάναμε.

'You mean Iliana.' είπα καθώς είχα ξεσπάσει σε γέλια που την αποκάλεσε ήλιο.

'Okay, I'm sorry I don't speak Greek!'

'Don't be mad at me I was just joking! '

Χωρίς πλάκα αλλά το να έρθει εδώ η Ηλιάνα θα ήταν πολύ καλή ιδέα. Και η Ολιβια θα ευθυμουσε σίγουρα.

'By the way, this is actually a really good idea Hanna! You're a genius! '

'I already know that, but thanks anyway'

Ψώνιο.

Μάλλον αυτό θα κάνω πάντως. Έχω το τηλέφωνο της Ηλιανας γιατί μου το έδωσε η Ολιβια αν ποτέ συμβεί κάτι. Δεν έχουμε μιλήσει ποτέ βέβαια αλλα η Ολιβια μου είπε ότι της έχει μιλήσει για εμένα. Αλλωστε είμαστε συγκάτοικοι, λογικό να ξέρουν οι φίλοι της για εμένα. Ελπίζω μόνο να μην ξέρουν ότι κυκλοφορώ στο σπίτι με πιτζάμες Star Wars.

Βρήκα τον αριθμό της Ηλιάνας και αφού σιγουρευτηκα ότι η Ολιβια δεν ακούει, κάλεσα το κινητό της..

'Παρακαλω;' ακούστηκε μετά απο τρία χτυπήματα

'Γεια σου Ηλιάνα, είμαι ο Λιαμ, ο συγκάτοικος της Ολιβιας'....

Πώς λετε να βρει η Ηλιάνα την ιδέα του να πάει Αγγλία; θα δεχτεί να αφήσει για λίγο την σχολή ή θα παραμένει εκεί και θα κάνει ο,τι μπορεί από απόσταση;
Θα δουμεε💘

Roommates (Completed)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt