07

43 4 4
                                    

Dia ni boyfriend ke oppa aku ni? Adohaiii, in love with own brother ke apa ni? Tiba-tiba dia membuka matanya. Aku terus pejam mata. Malu weyhh. Walaupun dia oppa aku.

"Aku tau kau usha aku, dari tadi lagi kau duk senyum-senyum," katanya. Malunyaaaa. Pipi aku dah mula bahang. Dammit!

"Bukak lah mata tu, pipi kau dah merah dah tu," katanya lagi. Apa kaitan bukak mata dengan pipi merah ni?! Aku membuka mata dan bagi death glare dekat Seunghoon.

"Amboi tadi punya sengih-sengih macam kerang busuk skang ni death glare plk?"

Aku diam dan still mcm tadi.

"Yeochin aku pun tak pernah buat macam mana kau buat," aik? Dia terlepas cakap ke apa ni? Aku terus memberi senyuman kepadanya.

"Kau ada yeochin? Sape nama dia? Macam mana rupa dia?" Bertubi-tubi soalan aku bagi. Excited nak tahu pasal kakak ipar punya pasal.

Seunghoon P.O.V

"Kau ada yeochin? Sape nama dia? Macam mana rupa dia?" Ha amik kau! Sekali gus dia tanya aku. Macam mana lah aku boleh terlepas cakap ni. Pabo.

Aku malas nak jawab pertanyaan dia dan memejamkan mata. Seperti yang aku jangka, dia membebel.

"Oppa!!! Jawab lahh," dia menukarkan posisi baring kepada duduk.

Dia memanggil nama aku banyak kali tapi aku tak layan. Aku memandangnya.

"Jawab lah,"

Aku menarik (?) Nya supaya baring.

"Tido skang sebelum aku suruh kau tido bilik kau," arah aku. Adik aku ni makin besar makin banyak mulut betul.

Lama jugak dia pandang aku tapi lama kelamaan dia tertidur. Kyeopta.

End

Keesokkan harinya aku kesekolah seperti biasa. Tapi ada yang sangat luarbiasa. Nak tahu tak apa dia?

"Eonni!" Aku memandang dia dengan yang tak da perasan. Dia adalah Hani.

"Apadia?" Soalku sambil berjalan duduk di tempat aku.

"Thanks sebab dah tolong saya semlam,"

"Apa-apa jer lah," aku malas nak layan. Aku meletakkan kepala di atas meja. Hopefully Jungkook tak datang harini. Tak sanggup aku nak duduk sebelah dia. Tak habis-hbis kacau aku. Sampai Miss Kim pun mention aku dalam kelas sebab tak tumpukan perhatian. Cilaka punya deskmate.

Aku dengar kerusi di sebelah aku ni ditarik seseorang. Aku tau sangat sape tu. Cuma aku malas nak bukak mata sebab aku ngantuk sangat.

"Weyh bangun lah," Jungkook cuba mengejutkan aku. Hell no lah aku nak bangun. Aku bangun bila Mrs. Shin baling pen jer.

"Bangunlah," katanya lagi.

"Bangun kalau tak aku kiss kau," ugutnya. Pfttt, macam lah dia berani. And aku tak takut lah sebab aku tau dia tak berani. Sebenarnya aku still tido. Tapi aku dengar apa yang dia kata.

Tiba-tiba aku rasa ada bibir yang mendarat dekat bibir aku. Dengan pantas aku bangun. Aku pandang semua budak kelas aku. Dorang pandang aku. Aku memandang Jungkook dgn pandangan maut.

"Jngan ingat aku tak berani," dia smirk . Shit. Ramai budak perempuan memandang akj dengan pandangan maut.

"Btw aku suka lips balm kau, rasa strawberry," katanya lalu memberi senyuman kepada aku.

Hotak kauu!! Serious, aku spechless . Lepas dia kiss aku, aku rasa macam... ntah lah aku pun tak tau. Aku malu and the same time aku suka. Wtff pahal ni Yuna?!

-tbc-

Woahhh Yuna punya first kiss sudah di ambil oleh Jungkook

Sporting Love | J.J.KWhere stories live. Discover now