12

38 6 0
                                    

Kami berdua masuk kedalam selimut. Malas nak layan mak nenek tu.

"Woiiii, kau buat dalam selimut tu?!!" Pekik Seunghoon. Otak kotor ahh tu. Puihh sempat lagi dalam selimut tu Dean dengan aku gelak.

Seunghoon menarik selimut itu.

"Kau ni kalau tak kacau tak boleh ke?!" Jerit aku. Aku membuka mata. Pffttt banyaknya malaikat maut. Kenapa muka malaikat maut ni macam kawan aku ni? Bukan malaikat maut rupanya~

"Sleeping beauty, bangun lah," kata Jin.

"Macam mana korang blh ada dekat sini?" Soalku.

"Kitorg naik kereta lah, nak dekat 30 minit nak tunggu kau bangun," perli Hani.

"Dah pergi mandi!" Arah Seunghoon. Aku menjelingnya lalu berjalan dengan lemah longlai ke dalam bilik air.

++++

Jungkook P.O.V

Nak dekat 2 jam kitorg dekat sini semata-mata tunggu Yuna mandi. Seunghoon dah offer buat macam umah sendiri, kitorg apa lagi macam-macam kitorg buat. Yuna tak turun-turun lagi.

"Hyung, bape lama Yuna mandi?" Tanya aku kepada Seunghoon.

"2 jam untuk pengetahun korang," kata Seunghoon.

"Bapak lama!!" Jerit Taehyung yang duduk di sebelah Seunghoon.

"Woi, pekak telinga aku," kata Seunghoon.

"Mujurlah aku mandi dekat bilik air lain," kata Dean.

Tak sukanya aku tengok Dean ni, dia rapat dengan Yuna. Siap tido sekali pulak tu. Kan best kalau aku jadi Dean. Pfftt apa aku merepek ni.

Tidak lama kemudian, Yuna pun turun. Dia just pakai just pakai short dgn sweat shirt jer.

"Kau ni nak keluar ke tak?" Tanya Hani kepada Yuna.

"Malas lahh, kita lepak sini jer lah," katanya lalu duduk di sebelah aku. First time dia nak duduk seblah aku. Jantung aq berdegup laju. Fuck.

"Kau ni dasar pemalas betul," kata Jimin.

"Hidup aku bukan kau,"

Dia ni susah nak di buat bini, kejenya asyik nk gduh jer keje. Boleh gila sapa yng nk kawin dengan dia ni. Ehhh, aku lah tu xD

End

Hari ni hri pling mlas aku. Sampai tulis pun semua short form. Jungkook harini nmpk lain, dia nampak hensem dari biasa. Pfftt, aku puji dia ke ni?

Sebabkan kemlasan aku, kitorg semua lepak dkt umh jer. Kitorg buat mcm2 benda pelik. Yura pon terjebak sekali sebab Dean paksa. Bosan punya pasal. Kitorang mndi swimming pool, nyorok-nyorok, lari-lari, hiding and clap dan macam lagi. Ni semua idea Jungkook. Pndai berseronok juga dia ni.

-tbc-

Author tgh mlas. That's why keje tak semengah

Sporting Love | J.J.KWhere stories live. Discover now