Hani P.O.V
Dah sebulan aku dan Namjoon bercinta. Dah nak dekat 2 bulan aku tak berjumpa dengan Yuna. Walaupun dah habis cuti sekolah dia masih tak datang. Walaupun aku ada Namjoon tapi still rasa kosong sebab yeobo aku x ada xD.
"Beb, okayh tak ni?" Soal Namjoon.
Aku mengangguk.
"Semenjak dua menjak ni, kau macam tak happy jer," kata Namjoon.
"Tak da lah just biasa-biasa. Sekarang ni kalau kita lepak ramai-ramai ada 8 orang jer selalukan 9," jelas aku.
"Ala kau ni, aku kan ada. Nak merajuk lah camni,"
"Aloo, jangan lah merajuk,"
"Nak kiss dulu," katanya sambil menunjukkan pipinya.
Aku mencium pipi kanannya lalu tersenyum. Aishhh dia ni cute sangat lah.
"Bila nak habis sekolah ek?" Soalnya.
"Tahun depan~ ada lagi satu tahun. Kenapa?" Jawabku.
"Lambat lagi nak kahwin,"
"Ke situ pulak dia," jauh betul dia pikir masa depan.
Dia senyum. Dia senyum dia boleh buat aku mati seketika.
"Hani-sshi,"
"Nae?"
"Saranghae~"
++++
Sekarang ni musim sejuk, salji di ramalkan tak turun tahun ni. Sedih jugak lah. Baru nak main salji.
Harini aku jalan-jalan dengan Namjoon dekat taman, sahaja nak hangout tengah-tengah malam. Aku pegang tangan dia. Tangan dia hangat. Aku suka bila pegang tangan dia.
"Hani,"
"Yer?"
"Janji jangan tinggalkan aku?"
"Yer aku janji,"
Kami duduk di bangku berdekatan. Dia peluk aku. Hangat. Wuahhh, sukanya. Pfftt. Aku pandang dia. Aku senyum.
"Tapi...kalau aku terpaksa tinggalkan kau...kau jangan marah eh?" Kata aku.
End
Namjoon P.O.V
"Tapi...kalau aku terpaksa tinggalkan kau...kau jangan marah eh?"
Apa maksud dia? Aku tak paham. Apa yang dia cuba sampaikan?
"Apa maksud kau?"
"Tak da pape lah,"
++++
Aku masih tertanya-tanya apa maksud dia. Aku tak paham. Dia nak tinggalkan aku ke? Aku tak nak dia tinggalkan aku.
End
-tbc-
Sorry pendek...apa yg hani cuba sampaikan?? Whoaaa sorry lerr lambat update...baca lah cite ni ehh..muahh bye
YOU ARE READING
Sporting Love | J.J.K
FanfictionIm Yu na seorang gadis yang agak sporting dan sempoi tetapi bijak orangnya. Dia tidak suka bergaul seperti murid-murid yang lain. Dia jenis yang suka buat hal sendiri. Suatu hari, dia telah menambat hati seorang pembuli di sekolahnya. Apakah yang be...