Arkadaşlar bu benim ilk hikayem. O yüzden hatalarım olabilir. Lütfen hatam olursa affedin. Yeni olduğum için hata yapa yapa öğrenirim.
Umarım beğenirsiniz.(insallah sıkıcı olmamıştır)
İYİ OKUMALAR...
ADA BULUTAnnemin " Ada istersen hazırlanmaya başla bir saat sonra yola çıkarız " demesiyle hazırlanmaya başladım.
Annemin soğuk sesi hala değişmemişti babam gibi o da beni sevmediğini gözüme sokmak zorunda mıydı?
19 yaşındayım ama onlara ne yapdığımı hala bilmiyorum. Küçüklüğümden beri hiç anne sevgisi o anneye ait mis koku ve babanın kollarında tadılan güvenin nasıl birşey olduğuna dair en ufak bir fikrim olmadı. Çünkü bana bunları çok görmüşlerdi.
Tabi şu an iyi davranmaya gayret gösteriyolar nasılsa bu yaz onlarla geçireceğim son yaz.
Bu sene üniversite sınavına girmiştim ve yüksek ihtimal burdan onlardan ve her kavgalarının sebeplerini bana bağlamalarından kurtulacaktım.Bunun için çok çalıştım. ( tabi onlarda benden kurtulacak )
Bunları aklımdan geçirirken diğer yandan da küçük valizime kıyafetlerimi gerekli ıvır zıvırları tıkıyordum.
İzmir'de iyi bir otelde geçireceğim bu 2 haftalık tatil süper olacakdı. Çünkü çalışmaktan çok yorulmuştum.
Küçük valizimi babamın arabaya koyması için kapının önünene bırakıp tekrar odama gittim. Üstüme mor bir şort ve beyaz çapraz atlet giyerek kumral saçlarımı tepeden dağınık bi topuz yaptım. Saçım böyle olunca açık kahve gözlerim ön plana çıkmıştı.
Aşşağıdan babam "Ada hadi geç kalacağız "diye seslendi. Bende azar işitmemek için hemen inip arabaya yerleştim.
Yolculuğun sonuna doğru çok mayıştım. Sonunda da uyuyakaldım.
Araba durunca uyanmak istedim ama gözlerim isyan ediyordu. Zaten dün gece uyuyamamıştım. Bir ara sarsıldım. Sanırım babam beni taşımaya çalışmıştı. Ardından kahkaha sesleri duydum ve birden bedenimin araba koltuğuyla olan teması kesildi. Uyku sersemi bir şekilde kollarım beni taşıyanın boynuna dolandı ve onun güçlü kollarındayken tekrar derinliklerde kayboldum.
..........
Sabah kalktığımda çok dinçtim. Mmmmm bu yatak acayip rahattı. Otel odasındaydım. Saat 08.00 'di. Ve dün akşamdan aklımda kalan tek şey beni taşıyan güçlü kollardı.
Hemen üzerime şort ve tişört ikilisi geçirdim. Odadan çıkıp yan tarafta annemgilin odasına baktım çoktan toplanmış ve gitmişlerdi. Bende aşşağı indim. Resepsiyondan bir görevli yanıma gelip " Ada BULUT ?" diye sordu. Bende nezaketen gülümseyip. "Evet." dedim.
" Anne ve babanız sizi aşşağıda kahvaltıya bekliyor. " dedi bende teşekkür edip görevlinin dediği yönde ilerledim. Gidip yanlarına oturdum. Annem bana gülümseyerek " Günaydın!! iyi uyuyabildin mi bakalim " dedi. Bu yapmacık tavırları beni deli ediyodu. Zorlama bir gülümsemeyle başımı salladım.Aslında nadiren olan rahat uykularımdan biriydi ama bana içten davranılmadığı zaman cevap veresim gelmiyordu.
Ama bu tatili kimse mahvedemezdi her şeye rağmen eğlenecektim. Bende iyi davranmaya çalışacaktım.
Kahvaltıdan sonra "Hadi yüzmeye gidelim" diye atıldım.
Madem karar aldım uygulamamda gerek dimi??
" Tabi" dediler ve odamıza çıkıp mayolarımızı giydik.
Yüzmeyi çok özlemişim. Yüzmek benim için terapi gibi beni hem rahatlatıyor hem de suyun yumuşaklığı tenimi okşuyordu.
Akşam yemeğide dahil her şey normal geçmişti. Ama gece bir türlü uyuyamıyordum. Sonunda pes ettim ve sessizce odadan çıktım. Sanırım oteli keşif zamanıydı.
Otelin yeşil tonunun her birine sahip olan bahçesinde yürüyordum. Sabah yüzdüğüm havuzun önüne gelmiştim. Yüzerken çaprazında bir bar olduğunu fark etmemiştim. Ama şimdiki aşırı gürültüden bariz belliydi. Havuzun kenarında dikilirken iyi kötü geçen lise anılarım aklımdaydı hiç bir zaman popüler ve havalı olmadım hatta eziklendim ama yine de birkaç arkadaşım ve komik anılarım vardi.
Ben lise anılarımı anımsayıp kendi kendime sırıtırken arkadan sesli kahkahalar geliyordu. Sanırım bardan çıkanlardı. Sesleri giderek yaklaşıyordu:
" Oğlum mal mısın sen kızın üstüne öyle atlanır mı?"
" Kız kendi kaşındı ama ben napabilirim??"
" Varya çok piçsin!!!" diyerek boğuşmaya başladiklarını belirten.sesler çıkartıyorlardı. Gittikçe benim olduğum yere yaklaşmışlardı ama takmıyodum nasılsa giderlerdi.
Birden itip kalkma seslerinin arasından hemen arkamda bir nefes ve bana hızla çarpan kaslı vücudu hissetmemle önümdeki soğuk havuzu boylamam bir oldu.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGAR 'SIZ ADA OLMAZ
Romance" Rüzgar! " bana bakmıyordu. Sırtı bana dönüktü. Onunla konuşmak istiyordum ama izin vermiyordu. Bana bir yaklaşıp bir uzaklaşması bu dengesiz halleri beni deli edecekti. Bir hışımla bana döndü ve delice bakan o yemyeşil gözlerini bana dikti. "...