Viata mea

35 1 0
                                    

Buna eu sunt Siera, am 17 ani si sunt fata de liceu sunt o fire mai retrasa si nu am prea multi prieteni, cea mai buna prietena a mea este Camy si cel mai bun prieten Addam. Sunt o fata satena cu ochii caprui si copilaroasa.
Liceul petru mine e un teren minat, e locul unde dai sa fugi si tot nu scapi. Am un iubit adevarat care ma face sa zambesc avem 3 luni impreuna. Acum 2 ani am avut un accident care ma facut sa sufar sunt amnezica nu stiu cum am fost sau ce viata am avut inainte si ma descurc greu cu asta chiar si dupa doi ani.

Dar sunt ok cu viata mea momentan, mi-am facut gen viata noua sunt o fata de liceu fara amintiri nimeni nu stie de accident nici macar prietenii mei doar eu si parintii mei.
Azi am scoala din nou, e luni si n-am chef de liceu dar tre sa ma duc normal.
Ajung la scoala si dau de Camy.
- Buna, ce faci ai ajuns si tu la scoala mai sti cei aia scoala.
- Buna. Da cica trebuie sa fiu la ore.
- Hai. Incepe ora de mate.
Mergem la mate si incercam sa nu adormim o ora intreaga. Ora asta mi-a fost cam rau. Sunt cam ametita, cer voe la bae si ies usor, ma duc in bae ma pun in fata oglinzii si imi dau cu apa pe fata. Se invarte totul cu mine si simnt podeaua, am cazut, imi pierd usor cunostinta.

Necunoscut:
Intru in bae si vad o fata pe jos, nu stiu cine este dar strig dupa ajutor incerc sa o misc sa-i vad fata. E o fata de la clasele mai mari.
Vine profesoara si incercam sa o ducem intr-o clasa, cheama salvarea si incercam sa o tinem sub supraveghere pana la venirea ambulantei.
In timpul asteptarii fata se trezeste si se uita mirata in jur.

Siera:
Ma trezesc si vad colegii si profesoara in fata mea aud o salvare care parca opreste langa scoala, ma uit mirata neintelegand ce se intampla parca eram in bae.

- Siera esti bine? Lesinasei.
- Da, cred ca da. Ma trezesc de pe banca pe care stateam si cei de la ambulanta m-au controlat. Nimic nu era in neregula cu mine dupa spusele lor. Au presupus ca era o scadere de calciu si raman la scoala.

Orele s-au terminat iar eu plec spre statie, sunt deja obosita.
Urc in microbuz si primul lucru care imi sare in ochi este un baiat, un baiat care imi arata un zambet larg.
- Buna. Vrei sa stai jos?
- Da sigur.
Ma asez langa el si imi bag castile in urechi. Ma priveste insistent, privirea lui parca ma face sa ma simnt ciudat.
- S-a intamplat ceva?
- Nu. Ce asculti?
- Muzica. :)
- Esti sarcastica. Imi place firea ta, daca nu vrei sa-mi arati poate vrei sa asculti cu mine. Am muzica buna asta e sigur.
-Ok. Dar daca te intreb cum te cheama imi raspunzi?
-Scuze. Eu sunt Edy. Tu?
- Eu sunt Siera.
Dupa tot drumul in care am ras am ajuns pana la urma si acasa. Am intrat si direct in pat am sarit, dupa temele de urmatoarea zi de care nicio data nu am chef am adormit in patul moale fara vise. Desi era inca zi eu am preferat sa dorm. Dar ma gandeam la baiatul din masina, avem un sentiment ca il cunosteam dar nu stiu de unde.
Seara dupa un telefon rapid iubitului meu am mancat si inapoi la somn. Azi am fost intr-o stare de somnolenta totala asa ca am dormit cat am putut de mult.

Amintiri din vechea lumeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum