8. Bölüm

5.2K 232 10
                                    

Medya da ; Sarp var .

Aras'tan Devam ;

Magazincilerden kurtulup ilk boş olan taksiye bindim. Evimin adresini verip. Kafamı cama yasladım.

Çekilen fotoğrafları Arya'nın görmemesi gerekiyordu. Acaba Eda ve Sarp'tan yardım mı istesem ? Hem böylelikle aralarında ne tür bir ilişki var öğrenmiş olurum .Telefonumu alıp Sarp'ın numarasını tuşladım,

"Alo "demesiyle direk konuya giriş yaptım .

" Eda'yı da al direk benim eve gelin , Arya ile ilgili ." bir şey demesine fırsat vermeden telefonu yüzüne kapattım .

Eda'nın Ağzından ;

Doktordan çıkınca Sarpla bir cafeye gelmiştik. Çünkü benim canım çikolatalı pasta çekmişti . Aşermeye mi başlamıştım acaba ? Sarp'a baktığımda bana baktığını fark ettim. İlk konuşan o olmuştu ,

" Ben hamile olduğunu fark etmesem bebeğimizi bana söylemeyecekmiydin?" demesiyle sıkıntılı bir şekilde ofladım.

" Bebeğimi istememenden daha da kötüsü aldırma mı istemenden korktum ." dememle buruk bir şekilde güldü .

" Kendi canımdan , kanımdan bir parça taşıyorsun . Ayrılmış olabiliriz ama ben sana hala değer veriyorum Eda." demesiyle gülümsememi engelleyemedim . Sarp'ın telefonunun çalmasıyla bakışlarımı ona çevirdim. Bir şey demesine izin vermeden telefon suratına kapanmıştı. Meraklı bakışlarımı hissetmiş olacak ki,

"Arayan Aras'tı seni ve beni evine çağırıyor Arya'yla ilgiliymiş.

" Arya'yı nereden tanıyorsunuz " dememle her şeyi anlatmaya başladı ...

Aras'la Arya'nın aynı okul da olmasını , Aras'ın onu alıp uçuruma getirmesini . Ve kavga edip Arya'nın birden yola çıkıp Sarp'ın ona çarpmasını ..

Duyduklarım karşısında şoka girmiştim . Adeta dilim tutulmuştu . Ne yani Arya'ya çarpan Sarp mıydı? Bebeğimin babası ? . Gözyaşlarımın akmasını engelleyemedim . Kendimi toparlayarak , bakışlarımı Sarp'a çevirdim . Pişmanlığı yüzüne yansımıştı .

"Neyse gidelim , bunun hesabını Aras'tan soracağım " derken sesimin soğuk çıkmasına özen göstermiştim.

Sarp bunu anlamış olacak ki hiç bir şey demeden bahçeye gitti, bende arkasından ona yetişmeye çalışıyordum. Arabasıyla önüme geldiğinde direk bindim. Sessiz geçen yolculuğumuz sadece bir saat sürmüştü . Aras'ın evine gelince Sarp arabayı durdu ve gelip benim kapımı açtı Şaka Şaka . Bu öküz mü açacak kapıyı ? Bir tane koruma gelip benim kapımı açtı .

Ben arabadan inince Sarp kolunu belime dolayıp beni kendine çekti . Şuan kırmızı elma gibi göründüğüme eminim .

" Acaba kızımız da senin gibi hemen kızaracak mı ?"

" Kızımız ?"

" Evet beğenemedin mi ? "

Aras'ın ev cidden çok güzeldi . Sarp'la birlikte zile basmış kapının açılmasını bekliyorduk. Kapıyı götünü zor kapatan düğmelerinin yarısı açık olan bir kız açınca hormanların verdiği hisle elini tuttum.

Karşımda ki kız Sarp'ı görünce neredeyse ağzı kulaklarına vardı. Taki beni ve ellerimizi görene kadar . Beni görünce sinirden neredeyse patlayacaktı . Ben tek kaşımı kaldırmış kıza bakarken aklıma gelen fikir ile Sarp'a döndüm.

" Hayatım , karnıma ki ufaklık yoruldu artık ayakta durmaktan. Bende yoruldum . Biliyorsun iki canlıyım çünkü. Hem ikimizin kanından bir BEBEK taşıyorum ."

Sarp şaşkın bir şekilde bana baktı . Şaşkın bir şekilde eve girdik. Sarp elini karnıma götürerek konuşmaya başladı ,

" Kızım bak gördün mü ? Anne beni kıskandı ." Sarp'ın elini bırakıp sol elimi yumruk yaptım ve Sarp'ın karnına geçirdim.

" Dua et hamileyim. Yoksa gösterirdim ben sana kıskanmayı ."

Sarp'ın yanından ayrılırken Sarp gelip belimden tuttu ve kendisine çevirdi.

" Sen benim bu dünya da tanıdığım en güzel kadınsın."

" Ama annenden sonra ."

Sarp dediğim şey ile güldü ve eğilip dudağıma buse kondurdu.

" Hop hop aile var burada . Gidin aşkınızı başka bir yerde yaşayın, hem daha önemli bir olayımız var ." Aras'ın sesini duymamla utancımdan kıpkırmızı kesildim ve Sarp'tan ayrıldım .

" Konu ne ? " diye sorduğumda Aras konuşmaya başladı ,

" Kafamı dağıtmak için bara gittim ve çok fazla içtiğim için sarhoş oldum yanımda ki kadınla magazincilere yakanladım."

"Cümleten geçmiş olsun o zaman . Helvan nasıl olsun Aras?"

" Ne helvası ? Ne diyorsun kızım sen ?"

" Diyorum ki Arya seni öldürecek , ölmek istemiyorsan Arya'nın gözüne gözükme."

" Hadi ya "

" Ee! Ne yapacağız şimdi ?"

" Sence Sarp? Tabi ki de Arya o haberleri görmemeli . O yüzden de şöyle yapmalıyız ..."  

Merhaba yeni bölüm ile karşınızdayım 1-2 hafta bölüm gelmeyebilir sınavlarım başlıyor . Vote ve yorum çok az yorumlarınızı bekliyorum <3 ♥ ♥ Sizleri seviyorum . Önerileriniz varsa özelden yazabilirsiniz ya da ınstagram dan ulaşabilirsiniz : Selenayy.su 

KIZIL ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin