9. Bölüm

4.8K 222 17
                                    

Medya da; Eda var 

Aras'ın Ağzından ;

"Sarp , oğlum daha bozulmadı mı?"

" Az kaldı abi bekle .Şu kabloyu da kestik mi? Hah, tamam bozuldu.

Eda'yı arasana televizyon çalışıyor mu diye ?

Telefonu cebimden çıkartıp Eda'nın numarasını tuşladım ve aradım . İkinci çalışta açmıştı telefonu.

" Alo , Efendim Aras?"

" Eda , televizyon çalışıyor mu ?"

" Bir dakika bakayım. Evet bozulmuş . Ama televizyonu bozmak ile olma bu iş . Gazete , dergi falan onları da toplamak lazım .

" Of of tamam, onları da toplarız."

Ne işler açtın be başıma Arya?"

Arya'nın Ağzından ;

Eda'nın gelmesiyle birlikte oturup sohbet etmiştik. Saçlarımın yağlandığını fark etmemle duşa girmeye hazırlandım. O sırada Eda ise telefonuyla uğraşıyordu . Eda'nın yanına yaklaşıp telefonuna göz attığımda telefonu birden kapatıp bana döndü .

"Keşke ne yaptığını gösterseydin " diye mırıldandım.

" Bir şey yok sadece oyun oynuyordum." diyerek ayağa kalktı,

" Televizyonu açsana ,çok sıkıldım." Duş almak aklımdan çıkmıştı , Eda televizyonu açınca ekranda "sinyal yok" yazısı çıkınca sinirlenmeye başladım.

" Televizyona ne oldu ?" şaşkınlıkla sordum . Çünkü televizyonumu ilk defa böyle görüyordum.

" Bilmiyorum , belki birazdan düzelir ."

Duş almaya ilerlerken Eda sanki aklımı okumuştu ,

" Arya ,sen duş alsana canım . Biraz rahatlarsın."

" Ben de zaten duş alacaktım . Ama teşekkürler."

Eda'nın Ağzından ;

Arya duşa girince canım sıkılmıştı . Acaba Sarp ile Aras dergileri toplamışlar mıydı ? Merak edip hemen Sarp'ı aradım. 

" Alo ! Ne oldu ? Bir şey mi oldu kızıma ? Ya kızım konuşsana ! Yoksa sana bir şey oldu ? Ya sabır !"

" Sustun mu? İzin verirsen konuşacağım Sarp !"

" İyi tamam konuş ."

" Bebek de bende iyiyiz. Arya duşa girdi. Benimde canım sıkıldı , sizi merak ettim sadece dergileri falan topladınız mı diye . Ne oldu bitti mi işiniz ?"

" Hastane etrafındaki büfelerde bütün dergi ve gazeteleri aldık. Bitti şimdi . Dergileri yakıp hastaneye geleceğiz."

" Hastanenin bağlı olduğu büfeleri falan yaptınız mı ?"

" Has siktir ! Biz onu unuttuk . Aras ile hemen onu da halledelim , Teşekkür ederim bebeğimin annesi ."

" Rica ederim ." dedikten sonra telefonu şaşkınlıkla kapatmıştım. Sarp bana "bebeğimin annesi" demişti, sanırım buna alışmam lazım artık.

"Hayırdır Eda? , Yüzünde güller açıyor ?"

Gelen soru ile şaşkına dönmüştüm , karşımda bana soru soran gözler ile bakan Arya'ya bakıyordum.

" Sen ne zamandır buradasın ?" endişeli bir şekilde sorduğum soru karşısında Arya ifadesiz bir şekilde cevap verdi ,

" Sen telefonu kapatıp , salak salak sırıtmaya başladığından beri ."

" Ha , yani telefon konuşmalarını duymadın ?"

" Duymamam gereken bir şey miydi?"

Arya tek kaşını kaldırmış bana şüpheli bir şekilde bana bakıyordu .

" Hayır canım o yüzden değil. Beni şey aradı,"

" Kim ?"

" Okuldan gıcık Rabia aradı."

" Dövdüğüm halde hala damarıma dokunan kız mı ? Ne istiyormuş?"

" Evet o aradı. Senin hastanede olduğunu öğrenmiş de , geçmiş olsun dileklerimi iletirsin kendisine dedi"

" Ondan gelecek geçmiş olsun eksik kalsa olmaz zaten."

Arya içinden konuştuğunu sanıyordu fakat düşüncesini sesli bir şekilde dile getirmişti.

" Kızım ne çok sevenin varmış meğer, okulda ki herkes aradı be ! Serhat bile artık düşün."

Serhat okulun sessiz ama bir o kadar da havalı çocuğuydu, ve gerçekten çok yakışıklıydı . Ama Sarp kadar değil tabi.

" Sarp kim acaba Eda Hanım ?"

" Sevgilim desem ."

" Dikkat et kendine o zaman. Başına iş açma yine ."

Merhaba yeni bölümle karşınızdayım daha sınavlarım bitmedi ama yetirmeye çalıştım bölümü umarım beğenirsiniz yorumlarını bekliyorum . Önerileriniz varsa özelden ve ya yorum atabilirsiniz ♥ ♥ Votelerinizi bekliyorum sizi seviyorum ☻ ♥ 😻
Yeni bölüm yakında gelicek  Okuldu,sınavdı, odevdi derken bölüm yazamadım.

KIZIL ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin