11.Bölüm

4.2K 207 32
                                    

Multimdya da ;Cenk var

1 ay sonra

Eda'nın ağzından ;

Elimi karnıma götürüp bebeğimi hissetmeye başlamıştım, 2 aylık olmuştu , yavaş yavaş onu hissetmeye ve annelik duygularını tatmaya başlamıştım. Sarp'la aramız gün geçtikçe daha da iyiye gidiyordu. Arya ise okula gidiyor bende arada sırada gidiyordum. Aras'la  Arya'nın arası hala soğuktu , Arya'ya hak veriyorum.

Arya içine kapanık biri dertlerini kolay kolay kimseye anlatmaz , bana bile zor anlatır.Sinirli hali tam bir dehşet, ne yaptığını ve ne yapacağı hiç belli olmuyor.

Beni düşüncelerimden ayıran şey aklıma gelen Sarp'tı , masanın üstünde duran telefonu elime aldıktan sonra Sarp'ın numarasını aradım, yüzümü aptal bir sırıtış kaplamıştı. Ta ki duyduğum cırtlak ses yüzümdeki sırıtışı silene kadar. Emin olmak için telefonu kulağımdan uzaklaştırıp  ekrandaki isme baktım, isim doğruydu . Sinirle telefondaki kızı dinlemeye başladım.

" Alo! acaba konuşmayı düşünüyor musun ? şuan işim var , bir buluşmaya gitmem lazım ."

" Kimsin lan sen ? Sarp piçi ile mi buluşacaksın ?"

" Sözlerine dikkat et ! Benim kim olduğum  seni ilgilendirmez ! " suratıma kapanan telefon ile şaşkına uğramıştım , sinirle tekrar Sarp'ı aradım , uzun uzun çaldıktan sonra açtı telefonu ,

" Yine ne var ?" hala o cırtlak sesli kız vardı.

" Sevgilimin telefonunu neden sen açıyorsun ?"

" Sanane " demesiyle çılgına döndüm.

" Seni sürtük Sarp nerede ? " dememle kızın kahkaha atmasıyla sinirle telefonu suratına kapattım. Titremeye başlamıştım , Aras'ın numarasını tuşlarken hala titriyordum , 2. çalışta açmıştı .

" Efendim yenge "

" Aras , Sarp nerede ? Ve ben onu aradığımda neden sürtüğün teki açıyor telefonu ?" 

" Yenge, Sarp benim yanımdaydı . Bir işi olduğunu söyledi gitti ."

" Nereye gitti ?"

" Kelebek afeye ."

Bir şey demeden telefonu kapattım. Üstüme montumu giydikten sonra evden çıktım, Kelebek cafeyi biliyordum. Ev ile arasında en fazla beş dakika vardı.

Elim karnımda adımlarımı hızlandırdım. Cafeye gelince kapıyı hızlı açtığım için bir kaç kişi bana dönmüştü. Sarp'ın bir tane kız ile konuştuğunu görünce hızla yanlarına gittim, Sarp'ın solundaki sandalyeyi çekip oturunca şaşkın bakışlar yine bana döndü.

" Eeee ! Ne içiyoruz ?"

" Hayatım hoşgeldin , bende sana süpriz yapacaktım."

" Süpriz yapacaktın ? Bu sürtükle mi yapacaktın süprizi ?"

" Senin her zerrene aşığım be kadın , gülüşüne , kokuna , sarıldığımda duyduğum huzura , her zerrene muhtacım. Telefonumu burda unuttum onu almaya geldim. Sonrada senin yanına gelecektim ."

"Ya öyle mi? " Sarp inanmamış olduğumu anlamış olacak ki birden dudaklarıma yapışmıştı, kendime geldiğimde direk onu ittirdim. Şaşırmış olacak ki gözlerini gözlerime çevirdi .

" Sana inanmıyorum." diyerek hızlı bir şekilde cafeyi terk ettim.

Bilinmeyen'nin Ağzından ;

Sevdiğim kadın şuan elinde birasıyla uçurumun kenarındaydı, acı çektiği her halinden belli oluyordu. Yanına gidip vanilyam sı kokusunu içime çekmek , frambuaz tadındaki dudaklarını öpmek istiyordum. 2 yıl önce ne kadar da mutluyduk.

Onu bırakmak zorunda kaldığımdan beri canının ne kadar yandığını tahmin edebiliyorum . Uzaktan izlemek , sarılamamak , kokusunu içime çekememek çok acı veriyordu.

Arya'nın çığlık atmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım , arkasına dönerken beni görmemesi için saklandım. Motoruna bindiğinde bende motoruma atladım .

Eda'nın Ağzından ;

Sarp'a olan sinirim geçmediği için hazırlanıp alışverişe çıktım. Taksiye binerek AVM'nin adresini verdim. Bebeğimin cinsiyetini bilmediğim için hem pembe hem de mavi giysiler aldım.

Burnuma gelen kahve kokusuyla Starbucksa girdim. Telefonumu alıp ınstagram da takılmaya başladım, Arya'nın attığı snaple uçurumun kenarında olduğunu anladım onu arama için numarasını tuşlarken , Sarp'ın araması bir oldu.

Tabi ki de açmadım. Arya'da telefonumu açmayınca sessize aldım . Telefonu sessize almadan önce de Arya'ya avm 'de olduğumu belirten mesaj atıp , starbuckstan çıktım.

Eve gitmeye karar vererek Avm'nın otoparkına yürüdüm. Taksi beklerken burnuma bastırılan şeyle hiç bir şey algılayamadan ayaklarımın yerden çekilmesi bir oldu .

Sarp'ın Ağzından ;

Eda'nın cafeyi terk etmesiyle bende telefonumu alarak peşinden çıktım , ona yetişemeden gözden kaybolmuştu.Cebimden telefonu çıkararak Arya'nın numarasını tuşladım , 2-3 kere çaldıktan sonra telesekter devreye girince kapattım telefonu .

Aradan 2 saat geçince Eda'yı aramaya başladım, cevap vermeyince çıldıracak duruma gelmiştim. Arya'yı tekrar aradığımda bu sefer açmıştı ,

" Efendim Sarp"

" Eda'yla konuştun mu ? Ulaşamıyorum ona da , senin yanında mı yoksa ?"

" Hayır , Avm'de olduğunu yazmış en son bende yanına geçiyordum."

" Tamam o zaman Avm'nin önünde buluşalım."

" Tamam." dedikten sonra telefonu kapattım.

Avm 'nin önüne geldiğimde arabayı park edip girişe doğru yürüdüm. Motor sesinin gelmesiyle Arya'nın da yeni geldiğini anladım.Yanıma geldiğinde endişeli gibiydi.

" Eda'ya ulaşamıyorum . Sen ulaşabildin mi hiç Sarp ?"

" Hayır bende ulaşamadım."

" Şöyle yapalım o zaman ikimizde ayrılalım sonra da ortak bir yerde buluşalım ."

" Tamam."

Arya sağ tarafa doğru yürüyünce ben de sol tarafa doğru yürüdüm. Tüm mağazalara , cafelere bakmıştım ama yoktu.

Nerede bu kız? Acaba başına bir şey mi geldi?

Ortak yerde buluşunca ne yapacağımızı düşünmeye başlamıştık.

"  Avm nin güvenliğiyle konuşalım ve kamera kayıtlarına bakalım ne dersin ?"

Ben bir şey demeden Arya hızlı adamlarla güveliğin yanına gitmişti . Uzun uğraşlar sonucu adamı ikna edebilmiştik. Kamera kayıtlarını izlerken her şey normal gidiyordu. İlk önce mağazalara girmişti, sonra da Starbucks'a .

Eda elinde kahvesi ile otoparka yönelip taksi bekliyordu. Taksiler neden otoparkta olurdu ki ? Güvenliğe dönüp konuşacakken kamerada başka birisinin görünmesi ile sustum ve daha dikkatli izledim bu dakikaları. Çocuğu hiç bir yerden tanımıyordum . Arya 'ya bakınca sinirle ekrana bakıyordu. 

Ekrana bende bakınca çocuk Eda 'yı  bayıltmış bir arabaya bindiriyordu. Sinirden gözüm seyirmeye başlamıştı , Arya 'ya baktığım da titreyerek , 

" Cenk !" demişti .

Yeni bölümü umarım beğenirsiniz . Sizce bilinmeyen kişi kim? Tahminlerinizi yoruma yazın. 

Vote ve yorumlarınızı okuyunca çok mutlu oluyorum ♥ ♥ Sizi seviyorum ♥ 
Kapak tasarımı yapan sanane193 çok teşekkür ederiim😍😍

KIZIL ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin