Medyada:Çete var
Cenk kimdi? Yol boyunca bu soruyu kendime sorup durmuştum. Aras'la ve Doğu'yla buluşmak için sahile gidiyordum, Doğu teknolojiden anladığı için Eda'nın yerini tespit edebilirdi.
Sessiz geçen yolculuğun ardından arabamı park ederek banklara doğru yürüdüm. Aras ve Doğu'nun gelmesiyle olanları baştan sona anlattım.
Arya'dan devam ;
Ekranda Cenk'i görünce donup kalmıştım.Sinirden titreyen bedenimi kontrol ederek hızlı adımlarla motoruma atlayıp eve doğru yol aldım , bizim çocuklara haber verip eve gelmelerini söyledim.
Eve ilk gelen Buğra ve Buğlem olmuştu, kardeşlerdi anne ve babaları öldürülmüştü. Zilin çalmasıyla düşüncelerimden ayrılıp kapıyı açtım. Demir ve Hazan el ele karşımda duruyorlardı gülümseyip oturmalarını söyledim.
Olayları anlatmaya başladığımda sessizliği telefonumun melodisi bozdu , arayan gizli numaraydı,
" Ne var ?"
" Katilimiz nasılmış , Eda'nın nerede olduğunu merak etmiyor musun Arya ?" duyduklarım karşısında sinirle cevap verdim.
" Eda'nın saçının teline zarar gelirse seni gebertirim!"
" Gel, kurtar onu o zaman."
Suratıma kapanan telefonla sinirden duvara yumruk atmıştım. Çetenin meraklı bakışları üzerimdeydi , derin bir nefes alarak ,
"Arayan Cenk'ti " dedim.
"Siktiğimin herifi neredeymiş ?"
" Bilsem bur da olur muydum Demir ?"
" Sakin ol !"
Çalışma odasına gidip düşünmeye başladım . Nereye götürmüş olabilirdi ki ? düşüncelerim den sıyrılma mı sağlayan telefonumun melodisiy di , ekrana bakmadan telefonu kulağıma götürdüm.
" Ne var ?"
" Eda'dan haber var mı ?"
" Onu kaçıran Cenk Altınel nereye götürdüğünü araştırıyorum bende Sarp ."
" Tamam , bir şey bulursan ara."
Yazar'dan devam ;
Sarp sinirle telefonunu yatağa fırlattı. Bu Cenk kimdi ? Eda'dan ne istiyordu ?
Eline tekrar telefonunu alarak korumalarından birini arayarak "Cenk Altınel hakkında her şeyi bilmek istiyorum yarım saatin var ." dedi
Genç adam , kızına ve Sevgilisine bir şey olacağından çok korkuyordu. Telefonuna gelen mesaj sesiyle düşüncelerinden sıyrıldı .
AD SOYAD ; CENK ALTINEL
YAŞ ; 19
YAŞADIĞI YER ; İSTANBUL
DOĞDUĞU YER ; ESKİŞEHİR
YARALANDIĞI DURUMLAR ; KALBİNDEN VURULARAK AĞIR YARALANMIŞ VE 2 AY KOMADA KALMIŞTIR
SALDIRIYI YAPAN KİŞİ ; ARYA AKSOY
Sarp'tan devam ;
Gördüklerim karşısında şoka girmiştim . Telefonumu alarak Arya'yı aradım , uzun uzun çaldıktan sonra telefonu açmıştı .
" Ne var Sarp?"
" Cenk Altınel hakkında her şeyi anlat ."
" Tamam , sakın lafımı bölme bir daha anlatmayacağım ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ATEŞ
Short StoryErkeklere güvenmeyen bir kız , Kadınlara güvenmeyen bir erkek. Hayat onları nasıl bir araya getirir ? Başlangıç Tarihi ; 05.12.2016