Arya'dan;
Aras'ın çekip gitmesiyle öylece kala kalmıştım. Kendime gelmem uzun sürmüştü. Elime çantamı alarak bardan çıktım.
Olanları düşünmemeye çalışarak valeden motorumu getirmesini söylemiştim. Motorumun ivmesini sonuna kadar getirerek arabaların arkasından makas atarak geçiyordum. Fazla hızlıydım ve bu beni tehlikeye sokuyordu. Ama tehlike göbek adım olduğundan sorun yoktu. Tehlikeye bayılıyordum.
Aras' ın Ağzından
Bu kız neden beni öpmüştü. Al işte benimki de soru. Kız sarhoştu. "Ulan Aras sen ne ara bu kadar salak oldun" diyerek kendime kızarken yine aklıma Arya gelmişti. Kafamı dağıtmam lazımdı. Yoksa bu düşünce benim olan beynimi de kemirecekti. Valeden arabanın anahtarını alarak arabaya doğru yöneldim. Arabanın kapısını açtım ve şoför koltuğuna oturup kafamı toplamaya çalıştım. Ama olmuyordu. Ben neden böyleydim bilmiyordum. Aklımda ki soruların beynimi işgal etmesine izin vermeden arabayı çalıştırıp son sürat gitmeye başladım. Hemen bir bar aramaya koyuldum. Arya'nın kesinlikle olmadığı bir bar lazımdı.
*****
Sonunda bir bar bulmuştum. Aniden frene basıp durdum. Anasını satayım ki bu kadar hızlı giderken birden frene basınca lastik patlamıştı. Hay ben şansıma ediyim. Google dünyanın en şansız kişisi kim diye yazsanız ilk sıra da benim adım yazardı heralde. Arabayı öylece ortalıkta bıraktım sadece anahtarı alıp onu da valeye verdim. "Ben niye uğraşıyorum ki onlar uğraşsınlar" diye içimden geçirerek gülümsedim.
Arya'nın beni öpmesi ben de kafa yaptığı çok belliydi. Çünkü ben ben değildim. Bara girince gözüme kestirdiğim masaya doğru ilerlemeye başladım. Masaya varmıştım ki bir grup kız benden önce masaya konmuşlardı. Içleriden birinin saçı kızıldı. Hayır lan bu olamazdı. Yoksa o Arya mıydı? Hemen kızın omuzunu tutup yüzünü bana döndürdüm. Arya olmadığını görünce derin bir nefes alarak "pardon" dedim. Kız ise "sorun değil yakışıklı" dedi.
Bense gülerek "eyvallah bacım her zamanki halimiz"diyerek onların yanından uzaklaştım. Bir başka masaya geçip oturdum. Yanıma gelen garsona "viski" dedim. Çok geçmeden viskiyi getirdi. Tek dikişte bitirdim. Boğazlarımın yandığını hissettim. Ama bu acı benim çektiklerimin yanında hiçbirşeydi. Bir daha istedim. Onu da tek dikişte içtim. Tekrar istedim. Tekrar ve tekrar. Sarhoş olana kadar içtim.Gözlerimden bir damla yaş süzüldü. Neden süzüldü bilmiyorum ama yaşadıklarım ağır geliyordu. Son kez istediğim de bu sefer garson getirmedi. Bir daha dedim yine kimse getirmedi. İlla dayak istiyorlardı. Dayanamayarak "lan bir viski istedik getirsenize" diyerek masayı devirdim.
Hemen güvenlik geldi. Ve beni kollarımdan tutarak dışarı çıkarmaya çalıştılar. Ama tabiki de ben konuşmadan o bardan çıkmadım. "Götünüz yemiyor dimi beni birda tutmaya. Hepiniz korkaksınız lan. Sizden cesur bir kız var lan" dedim. Sonradan beni dışarı attıklarında ayakta duramıyordum. Valenin yanına zar zor gittim ve arabanın anahtarını istedim. Akıllı vale arabanın halini görünce yaptırmıştı. Ben de valenin yanağını sıkarak "aferin sevdim seni al bu da bahşişin" diyerek cebine parayı sıkıştırdım. Hiç sormayın ne kadar diye. Ayıp söylenemez.
Arabaya binip hızla ilerlemeye başladım. Bu kafayla kim beni evine alırdı ki. Evet biri alırdı. O da güzel bir kızdı. Ne kadar hamile de olsa yine de ona gidecektim. O beni yani Eda beni rahatlatabilirdi. Bugün onlarda kalabilirdim.
****
Eda'nın kapısına gelince arabayı park ettim ve kapıya vurmaya başladım. Kapı açıldığında Eda benim bu halimi göründüğünde şok olmuş gibiydi. Dayanamayarak kendimi yere bıraktım ve ardından Eda'nın çığlıklarını duydum. Ama gözlerimi açacak halim kalmamıştı. Yarım saat var yada yok uyumuştum. Gözlerimi açtığımda herşey bulanıktı. O karşımdaki kız kimdi. Ben buraya nasıl gelmiştim. Bu kız mı beni buraya getirmişti. Hiç birşey hatırlamıyordum. Kıza doğru yürümeye başladım. Kız , "Aras iyi misin" dediğin de ben de gülerek
"seni gördüm daha iyi oldum güzelim" diyerek kızı duvarla arama almıştım. Beni ittirmeye çalışıyordu.
"Güzelim neden böyle yapıyorsun inat etmede gidip yatalım" dedim.
Kız ise
"Aras sen iyi misin benim Eda rahat bırakır mısın beni" dedi.Bense "Vayyy adın da güzelmiş güzelim" diyerek dudaklarına yaklaştım. Kız ise yerinde durmuyordu. Olan gücüyle beni ittirdi. Sinirlenmiştim. Sonunda kollarından tutup merdivenlerden yukarı doğru çıkarmaya çalıştım.
Sonunda ikna olmuştu ki ağlayarak merdivenleri çıkmaya devam etti. Sonunda merdivenleri çıkmayı bitirip onu karşımda duran odaya doğru sürükledim.
Sonunda karnıma dirsek atarak odadan çıktı ve hemen telefona sarıldı ve birinden yardım istedi.
Bense onu tekrardan kollarından tutarak kendime doğru çektim.
"Kaçışın yok güzelim" dedim. Beni tekrar itti. Az kala merdivenlerden yuvarlanıyordum.Dayanamayarak "bunu sen istedin güzelim" diyerek onu merdivenlerden aşağı ittim. Yere yapışınca "bebeğim" diyerek bayıldı.
Ne yani şimdi bu kız hamilemiydi. Aklım iyice gitmişti. O an ellerim titredi. Yerde ki kanı görünce iyice elim ayağıma dolandı. Hemen merdivenlerden inerek kıza bakmadan kapıya doğru yöneldim. Kapıyı açtığım da ise birine çarptım.
Karşımda Sarp'ı görünce bir küfür savurdum, şimdi sıçmıştım.
Selam ben geldim yine iki tane duyurum olucak size :)
Yeni bir kitap yazıyorum şuan taslakta kayıtlı Kızıl Ateş de hedeflediğim bölümü yazınca onu yayınlamaya başlıcam belki bir süpriz olur ve bu yaz tatil de yayınlarım.
Ikinci duyuruya gelecek olursak bu bölümde ve 2. Kitapda yardımları dokunan Trabzon61Lazkizi na teşekkür eder ve onunda kitabına göz atmanızı tavsiye ederim hepinizi öpüyorum bu arada hayırlı Ramazanlar 💕💞 🌹Yeni bölüm hazır suan ama bire ve yorum sayısı artana kadar atmayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ATEŞ
NouvellesErkeklere güvenmeyen bir kız , Kadınlara güvenmeyen bir erkek. Hayat onları nasıl bir araya getirir ? Başlangıç Tarihi ; 05.12.2016