7.bölüm

5.4K 243 17
                                    

Medyayı Aras olarak düşünün .

Eda'nın Ağzından ;

Arya'nın işaret vermesiyle sarılmam bir oldu . Uyanması beni o kadar çok mutlu etmişti ki sevinçten ağlayacaktım!

" Uyandın " dedim, sevinçten cümle bile kuramıyordum,

" evet " diyerek karşılık verdi , sonrada devam etti ;

" uyanmasam sarılmazdım " diyerek karşılık verdiğinde bende gülümseyerek karşılık verdim. Kapı açılıp içeriye doktor girince herkesin bakışları doktora dönmüştü.

" Hastamızı fazla yormayalım " diyip odadan çıktı. Refatkatcı  olarak ben ve Yeşim teyze kalacaktık. Kafetarya'ya inmek için ayaklandım. Merdivenlere doğru yürüdüğümde karnıma giren sancı ile iki büklüm oldum.

Yanıma Sarp'ın gelip beni tutmasıyla ondan destek alarak yürüdüm.

" Neyin var?" diye sorduğunda ne diyeceğimi bilemedim .

" Yorgunluktandır " dememle tek kaşını kaldırarak baktı,

" O yüzden mi miden bulanıyor ve sancı giriyor ." demesiyle şaşkın bir şekilde kaldım . Daha cevap veremeden ,

" Hamile misin ?" sorusuyla öylece kala kaldım.

" Seni ilgilendirmez" dememle sinirle soludu,

" Karnında ki bebek bendense çok ilgilendirir " demesiyle durdum.

" Senden olsa bile sana söyleyeceğimi nereden çıkardın "

" Eğer benim çocuğumsa bilmeye hakkım var."

" Senin hiç bir şeye hakkın yok " diye sinirle soludum ,

" O çocuğu tek yapmadığını hatırlatırım " dediğinde bakışlarımı Sarp'ın gözlerine sabitledim .

" Ya senden değilse " ayağa kalkmaya çalıştığımda karnıma giren sancı ile tekrar iki büklüm oldum ,

" Benden " kesin konuşması sinirlerimi bozmuştu,

" Nereden biliyorsun " diye sorduğumda cevap verdi ;

" Seni takip ettirdim ve şimdi doktora gidiyoruz " beni kucaklayıp üst katta ki kadın doğum uzmanına getirdiğinde gözlerim fal taşı gibi açıldı .

Sarp kapıyı çalıp içeriye girdiğinde masada oturan taş çocuğu görmemle sevinmem bir oldu .

" Sorununuz neydi " Taş çocuğun doktor olduğunu gördüğümde sevincim iki katına çıktı , Sarp bunu anlamış olacak ki sinirle bana baktı .

Sarp'ın Azından:

Eda'nın doktoru görünce sevinmesine mi ? yoksa şuanda doktorun Eda'nın karnını açıp bir cihazla incelemesine mi , kızıyım hala karar vermemiştim .

" Tebrikler 4 haftalık hamilesiniz " doktorun dediği şeyle Eda gülerek ağlamaya başlamıştı bile bende Eda'nın bu davranışına karşı gülümsedim.

" Öncelikle ilk 3 ay içinde bebeğin düşme riski var , ağır kaldırmak ve ani hareketler yapmak yok . Bu dönemde kusmalar olabilceği için asitli içecekler , aşırı yağlı şeyler yemiyoruz ve özellikle alkol , sigara gibi şeylerden uzak duruyoruz ." doktorun dediği şeyle başımı onaylar anlamda salladım .

" Bu arada babamıza da görev düşüyor . Eşinize destek olmak ve yardımcı olmalısınız . Psikolojik destek çok önemli, unutmayın annemiz bu dönemde çok hassasdır ."

" Peki bebeğimin cinsiyeti ne zaman belli olur ? " diye Eda'nın sormasıyla bakışlarım merakla doktora döndü .

" 3 aydan sonra belli olur ." demesiyle gülümsememi engelleyemedim . Eda'ya baktığımda gözleri dolmuştu.

Arya'nın ağzından ;

Doktor herkesi dışarı çıkardığında bulunduğum yatakta daha fazla yayıldım , şuanda bu halde olma sebebim Arastı , peki Aras neredeydi ?

Aras'ın Ağzından ;

Bugün kendi işlettiğimiz bar yerine yine başka bara gitme kararı aldım . Kendime olan sinirim Arya uyansa da geçmiyordu. O hatayı nasıl yaptığımı bir türlü anlayamıyordum.

Barlar sokağına girince rastgele bir barın önünde durdum. Arabayı park ettikten sonra arabadan indim ve barın sıra kuyruğunu beklemedim, direk içeri girdim . İçeri girdiğim anda barın görüntüsüne hiç dikkat etmedim . Merdivenlerden inerek direk barmen masasına gittim .

Barmen masasının önüne gelince direk masanın önündeki taburelere oturdum ve işaret verdim. Barmen gelince sadece "votka" dedim. Barmen votkayı masaya koyunca votkayı elime alıp tek bir dikişte içtim.

"Aynısından."

Barmenden tekrar votka istedim.Masaya votka gelince tekrar kafaya diktim.

Kaçıncı votkamı içtiğimi bile bilmiyordum. Neredeyse sarhoş olmuştum. Barmenden bir daha votka isteyince barmen bıkkın bir şekilde masaya tekrar votkayı koydu . Elime alıp içeceğim sırada bir el benim elimi tutmuştu . Sağıma bakınca elimi tutanın kadın olduğunu ama hiç tanımadığımı anladım .

" Hop hop bu kadar hızlı olduğunhiç belli olmuyor . Seni uzun zamandır izliyorum ve de çok içtin. Bence artık içki yerine kahve içmelisin." Kadına dikkatli bakınca oruspu olduğunu anladım .

" Hem , eğer istersen kahve içmek için bana gidebiliriz veya bir bir otele . Ne dersin ?"

Hiç düşünmeden teklifini kabul ettim . Masaya bir miktar para bıraktım ve ayağa kalktım , bir iki adım attıkttan sonra sarhoşluğun etkisiyle ile yalpaladım . Adını bilmediğim kadın yalpaladığımı görünce koluma girdi.

Barın kapısına gelince kadın kolumdan çıkıp elimi tuttu. Şaşırmıştm ama hiç bir tepki vermemiştim .Ama tek bir detayı unutmuştum . Kapıda akbabanın avını beklediği gibi bekleyen MAGAZİNCİLER !!

Aklıma magazinciler gelmeyince , yanımdaki kadın ile birlikte el ele dışarı çıktık. Kadın magazincileri görünce benim ona bakmamı istedi . Ben ona bakınca direk dudağıma yapıştı . Olan da o zaman oldu zaten.

Bütün akbabaların mikrofonları bize çevirmesi , patlayan flaşlar ve en önemlisi de yarın televizyonda çıkan magazin haberlerini Arya'nın görmesi...

Merhaba öncelikle bu bölümde bana çok yardım eden @Piskopat_Mavis 'e çok teşekkür ederim. Size bir  kitap önerisinde buluncağım Siyah Yıldız umarım beğenirsiniz . Görüyorum ki vote ve yorum çok  az :( Umarım bu bölümü seversininiz . Sizi seviyorum <3 <3 

KIZIL ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin