Aras'ın dedikleriyle kala kalmıştım,sanki tüm hücrelerim iflas etmişti boş boş bakıyordum.
Kendime gelerek hiç bir şey olmamış gibi önüme gelen bardağı tepeme diktim. Aras'ın bakışlarını üstümde hissediyordum.
YAZARDAN;
Aras ve Arya kendilerini izleyen bir çift gözden habersiz eğleniyorlardı , genç adam sevdiği kadını başkasına gülerken canı fazlasıyla yanıyordu.
Kendini suçluyordu eğer bırakıp girmeseydi sevdiğini suan belki de onlardan daha da mutlu olacaklarına emindi.
Elindeki bardağı fazla sıkmış olmalı ki kırılmıştı. Bazı bakışlar ona dönmüştü kanayan elini umursamadan barı terk etmişti.
Aras gözlerini Arya'dan alamıyordu , küçük burnu , o beni öp diye bağıran dolgun dudakları, kusursuz fiziği herşeyiyle harikaydı sanki ,
Genç adam bakışlarını uzun süre çekmemiş olacak ki genç kız bunu fark etmişti, farkında olmadan oda Aras'ı inceliyordu , keskin yüz hatları, ben burdayım diyen kasları...
ARYA'DAN;
Üzerimde ki bakışları umursamadan içmeye devam ettim , bakışlarımı Aras'a çevirdiğim de göz göze gelmiştik, dudakları kıvrılmıştı ister istemez gözlerim dudaklarına kaymıştı onu da dudaklarıma baktığını hissetmiştim.
Vücudumu kaplayan heyecanı yok sayarak içmeye devam ettim . Kolay kolay sarhoş olmazdım o yüzden rahat rahat içiyordum. Bazen düşüncelerimden kurtulmak için mutluluk hapı alır beynimin uyuşmasına izin verirdim .
Uzun zamandır annemi görmüyordum telefonla konuştuğumuza göre önemli bir ihale için Dubai'ye gitmişti benim ş gelmem için ısrar etmişti,ben gelmek istemediğimi ve sınavları bahane ederek reddetmiştim . Annem bu bahaneme fazla inanmasa da bir şey dememişti .
Düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan koluma dokunan ellerdi , bakışlarımı bana dokunan ellerin sahibine çevirdiğimde Aras'tı,
" Ne var ." dediğimde,
" Fazla kaçırma sarhoş halin çekilmez oluyor."
Yaptığı göndermeyi anlamıştım aklı sıra beni sarhoş bulduğu geceyi ima ediyordu."Çekmek istemiyorsan gidersin seni tutan yok."
Dedikten sonra dudakları kıvrılmıştı daha da sinirlenince dans etmek ortaya doğru yürüdüm.
Dj in en sevdiğim şarkıyı açmasıyla kıvrak hareketlerimle dans ediyordum. Şimdiden etrafımda daire oluşturmuşlardı kızgın bakışları üzerimde hissediyordum.
Bunu bilerek daha da kıvrak ve güzel şans etmeye devam ettim .Belimden tutulup çekilmemle sinirli bakışlarımı Aras'a çevirdim kokusundan anlamıştım o olduğunu,
" Sen ne yaptığını sanıyorsun?"
" Herkes seni ayakta becerecekmiş gibi bakıyor farkındaysan !" Diye kükremişti adeta
" Bu seni ne ilgilendirir?" Dediğimde kısaca,
" Ilgilendirir."
Bir şey dememe fırsat vermeden duvar la arasına sıkıştırmıştı beni gözleri koyulaşmıştı aramızda en fazla bir cm vardı.Nefesini yüzümün her yerinde hissediyordum. Gözleri dudaklarıma kaydığı sıra da ikimizinde nefes alışverişleri hızlanmıştı dayanamayarak dudaklarına yapıştım...
Yeni bölümle karşınızdayım sınavlarım yeni bitti ve daha dinlenemeden perfonmarslar ve projelerle uğraşıyorum. Bulabildiğim boş bir vaktimde bölümü yazabildim , Vote ve yorumlarınızı bekliyorum . Sizi seviyorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ATEŞ
Cerita PendekErkeklere güvenmeyen bir kız , Kadınlara güvenmeyen bir erkek. Hayat onları nasıl bir araya getirir ? Başlangıç Tarihi ; 05.12.2016