FINAL BÖLÜMÜ

3.8K 119 20
                                    

1 sene sonra;

Eda'nın bebegi benimde yiğenim Elis çok tatlıydı  Edaya benziyordu gözleri ve saçları.Sarpla Eda evlenmişti  Aras ve ben sevgiliydik..

Okula gitmiyor özel ders alıyorduk, her seferinde değişen sınav sistemi sinirlendiriyordu beni, üniversiteyi parayla da okuyabilirdim. Ama hadi ben ve benim gibiler okurdu geriye kalan milyonlarca kişi ne yapacaktı her aile aynı seviyede değildi gelecekte ne olduğunu bilmiyorduk. 

Tanrı herkese yardım etsin.. Annem  dubai de kalıyordu bir süreliğine Aras şirketin başına gecmisti, Sarp ve Eda Elisle ilgileniyordu , çete okula gidiyor ve yokluğumda ortalığı boş bırakmıyorlardı.

Bende arada Aras'laydım.
****
Aras'la cafede çıktıktan sonra evime gitmek için yol aldım motoruma yaklaştığım da üzerindeki siyah zarf dikkatimi çekti hızlıca zarfı aldım ve  okumaya başladım;

Kızıl  Ateşim yokluğumda çok çabuk unutmussun  hâlbuki ben seni ne kadar cok özledim.

Okuduklarım karşısında ağzım açık kalmıştı, Kızıl Ateşim diyen tek kişi Uras'tı oda ölmüştü. 

Sarsılmıştım bir anda böyle bir şey olamazdı , o  ölmüştü.

Ýazardan ;

Genç kız  neye uğradığını şaşırdı, motorunun yanına  yere çöktü. Aklı  hala almıyordu nasıl olabilir boyle birşey kendi elleriyle toprağa vermişti can içim dediği adamı.

Biri büyük bir şaka  yapıyordu  heralde , öyle olmasını umdu. Bir yandan da yaşamasını diledi yaşasaydı neden yanina gelmemişti?

Genç kız  düşüncelerini susturmak için  motoruna bindi , hızla kafenin ordan ayrıldı otobana doğru yola çıktı nereye gittiğini bilmeden son hızda gidiyordu.

Motoru durdurduğunda geldiği yere baktı  , inanamıyordu Uras'la yaşadıkları eve gelmişti kaç  yıl  oldu buraya gelmeyeli 2 mi 3 mü?

Boynunda ki kolye yi çıkardı bilerek boynunda taşıyordu herkes sıradan bir anahtar kolye sanıyordu  ama değildi o Uras'tan kalan bir parçaydı Arya için.

Hızlı  hareketlerle kapıyı açtı , ev Uras kokuyordu.
Kendi kendine güldü, imkansızdı bunun olması.

Her şey  aynı  yerindeydi  değişen tek şey   eskiden Uras la mutlu oldukları yer şuan özlem, hüzün  doluydu ne Uras vardı ne de Arya artık burada yaşıyordu .
Evde kimsesizlik hakimdi, üst kata çıktı yavaş adımlarla  her adım attığında  gözünden yaşlar düşüyordu teker teker.

Yatak odası  hala  Uras gibi kokuyordu eşyalarının hiçbirini  atmamıştı, yatağın yanına geçti ve kendin Uras'ın yattığı tarafa doğru bıraktı kokusuyla mest oldu.
Gözlerini kapattığı anda uyumuştu genç kız .

Odanın kapısı sessizce açıldı, gittikçe yatağa yaklaştı ve ilk aşkı Kızıl  Ateş'im dediği kızı izledi ne kadar da masum uyuyor diye düşündü genç  adam.

Elini kaldırdı  ve narin yüzünü okşadı, başka  bir ten değmişti kadınının tenine aklına gelmesiyle hızla elini çekti ve sinirle odadan çıktı.

Kapıyı sert ve hızlı kapatmıştı, Genç  kız  duyduğu sesle irkilerek kalktı, oda daha çok Uras kokmuştu sanki diye düşündü.

Ses nereden geldi düşündü  ve ayağa kalkıp , odaları gezdi çalışma odası kilitliydi ne zaman kilitlediğini hatırlamıyordu.
Boş  vererek aşağı indi salon ve mutfakta da bir şey  yoktu , hızlı adımlarla evden dışarı çıktı kapıyı  kilitleyerek motorunun yanına  geldi.

KIZIL ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin