6.bölüm

5.9K 268 29
                                    

Medyayı Arya olarak düşünün ;

Yazar'ın ağzından ;

Yeşim hanım kızını kablolara bağlı olmasını hayal dahi edemezken , şuanda kızı karşısında kablolara bağlı yaşamaya çalışıyordu.

Aras hala pişmandı .Belkide onu kızdırmasa burada olmayacaktı.

Sarp ise kendi kendine "kocaman kızı nasıl göremedim." diye kendisine kızıyordu .

"Durumu kritik yaşama şansı çok düşük" doktorun gerçekleri acı bir şekilde söylemesiyle Yeşim Hanım yere yığılarak bayıldı. Aras ise şoka girmişti.

Duvara yaslanmış Arya'ya bakıyordu .Hiçbir tepki vermiyordu , konuşmuyordu. Gecenin karanlığı odayı aydınlatırken Arya hala bir tepki vermemişti . Yeşim hanım başka bir odada uyuyor , Sarp ise kafa dağıtmak için eve gitmiş . Eda ise başka bir odada serum yiyordu . Arasta hastanenin bir odasında uyuyordu.

Arya'nın odasının kapısı açıldı , içeriye sessizce giren çocuk Aryanın yüzüne ve bağlı olduğu kablolara bakıyordu ,

" Üzgünüm , seni bıraktığım için kendimden nefret ediyorum " diye fısıldadı . Arya'nın elini tutarak konuşmaya devam etti

" Kokunu , her şeyini özledim yanımda gülmeni , utanmanı. " artık ağlıyordu .

" Ama şu hala bak sen burada yatıyorsun ve ben seni hala seviyorum." diyerek odadan çıktı .

Arya'nın Ağzından ;

Karanlık bir yerdeyim , nerede olduğumu çözemiyordum sadece ışığı en uzak bir ışığı arıyordum

"kokunu , her şeyini özledim , yanımda gülmeni , utanmanı " Uras'ın sesini duymak yüzümde buruk bir gülümseme oluştu, onun sesini uzun zaman sonra duymak değişik gelmişti. Gözümün önüne Uras'la geçirdiğim anılar gelince gülümsemeden edemedim.

Aras'ın Ağzından :

Arya'nın yanına gitmek için gizlice odasına girmiştim . Yasaktı ama bir umut tepki verir diye. Yanına vardığımda yanlış görmuyorsam gözleri kapalı olduğu halde gülümsüyordu . Elini tutmaya kalkıştığımda ise Uras demesiyle elimi geri çektim. 

Birden sinirler tepeme attığı için odadan hızlıca çıktım . Neden bilmiyorum ama Uras'ın adını duymak sinirlenmeme yetmişti.

Yazar'ın Ağzından ;

Genç adam hızla çıktı odadan . Yeşim Hanım ise uyuyamamış . Kızına bakmak için cam kenarına geçmişti , kızının parmağının hareket ettiği fark etmesiyle sevinçle ;

" Doktor !!" diye bağırması bir oldu .

" Gördüm parmağı hareket etti."

Doktor hemen odaya girip Arya'yı muane etmeye başladı . Şaşırmıştı bu tip kazalarda sağ çıkan fazla olmuyordu. Doktor odadan çıktığında ise meraklı bakışlar onun cevap vermesini bekliyordu .

" Kızınız çok güçlü , 3-4 saate uyanır . Normalde bu tip kazalarda kurtulan olmamıştı." Yeşim hanım duyduğu cevap karşısında derin bir nefes almıştı. Biliyordu kızı onu tek bırakmazdı. 

Eda'nın Ağzından ;

Doktorun güzel haberi vermesiyle Yeşim teyzeye sarılmam bir oldu .Aradan kaç saat geçti bilmiyorum Arya'nın uyarmasını bekliyorduk. Güzelim yüzü yara bere içindeydi.

"Durumu nasıl " Aras'ı görmemle şaşkınlığım arttı bebeğini taşıdığım adamın kardeşiydi.

"Uyanmasını bekliyoruz " diye cevap verdim , Aras buruk bir şekilde güldü.

Aras'ın ağzından ;

Eda'nın verdiği cevapla rahatlamıştım. İstemeden de olsa gözüm Eda'ya takıldı . Sanki birşey saklıyormuş gibiydi. Anlamadığım şeyse Sarp'ın Eda'yı görünce şaşırmasıydı acaba birbirlerini nerden tanıyorlar.

Yeşim Hanım'ın uyandı diye bağırmasıyla Arya'nın odasına doğru yürüdüm . Yüzüne bakmaya cesaretim yoktu. Hepsi benim suçumdu .

Arya'nın Ağzından ; 

Uyandığımda nerede olduğumu çözemedim . Burnuma hastane kokusunun gelmesiyle yüzümü buruşturdum .

Annemin telaşlı sesini duymamla gözlerimi ona çevirdim . Ağlamaktan kızarmış gözleri ve uykusuzluktan çokmuş gözaltlarıyla karşımdaydı.

" Anne " derken sesimi ben bile zor duymuştum . 

" Kızım yorma kendini " demesıyle buruk bir şekilde güldüm . Gözlerimi annemin yanında duran Eda'yı görmeyi beklemiyordum konuşmayalı uzun zaman olmuştu . 

Gözleri kızarmış bir şekilde bana bakıyordu. İtiraf etmeliyim ki çok özlemiştim . Eda'ya bakıp gel işareti yapmamla sarılmam bir olmuştu . 

Merhaba arkadaşlar yeni bölümle karşınızdayım görüyorum ki vote ve yorum yapmıyosunuz . Sıksık yeni bölüm yayınlamaya çalışıyorum .  Vote ve yorumlarınızı bekliyorum sizi seviyorum . <3  <3 


KIZIL ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin