Ayo Yume
Ayo to szesnastolatka o długich, brązowych włosach i dużych, błękitnych oczach. Urodziła się dwunastego września. Jej wzrost to sto siedemdziesiąt dwa centymetry. Jej stopnie w szkole są średnie. Bardzo lubi tańczyć i pisać opowiadania. Z resztą, obydwie te czynności świetnie jej wychodzą. Uwielbia konie i jazdę konną. Kocha wszystkie zwierzęta. Jest przyjacielska, sympatyczna, troskliwa. Kiedy się zdenerwuje, potrafi pokazać pazurki, robi się agresywna. Nie daje wejść sobie na głowę, jednak potrafi być uległa dla osób, na których jej zależy. Żyje muzyką. Nie ma rodziców, zginęli przez katastrofę samolotu. Zazwyczaj chodzi ubrana w koszule, bluzki na ramiączka, szorty, rurki, trampki, botki. Nosi dużo biżuterii. Mieszka u Sakamakich.
Kotomi Kun
Również ma szesnaście lat. Ma blond włosy, najczęściej uczesane w dwa warkocze. Duże, wręcz granatowe oczy, nosi okulary. Urodziła się siódmego grudnia. Jej wzrost to sto siedemdziesiąt trzy centymetry. Oschła, zimna dla wszystkich i wszystkiego. Pewna siebie. W szkole nie miała przyjaciół, nigdy nie potrafiła się z nikim dogadać. Ma świetną kondycję, potrafi się bić. Lubi dyskutować, czytać książki i słuchać muzyki. Świetnie śpiewa, gra na pianinie. Pięknie rysuje, to jej pasja. Jest świetną uczennicą, zawsze ma dobre stopnie. Bardzo sprytna i szybka. Nigdy nie daje wejść sobie na głowę, stara się radzić sobie ze wszystkim sama, być niezależna. Jej ojciec zginął w wypadku samochodowym i do pewnego czasu mieszkała z matką, z którą często się kłóciła. Zazwyczaj chodzi w koszulach, swetrach, rurkach, dresach, trampkach, botkach i glanach. Mieszka u Mukamich.
Tenshi Kun
Ma dziewiętnaście lat. Od siedemnastego roku życia wyjechała do wojska. Jest siostrą Kotomi, z którą jest bardzo zżyta. Można by powiedzieć, że Kotomi zależało tylko na Tenshi i ich ojcu. Ma sto osiemdziesiąt cztery centymetry wzrostu. Urodziła się czternastego lutego. Granatowe oczy i czarne, długie do pasa włosy. Żywiołowa, waleczna, rozbawiona, silna. Nie daje wejść sobie na głowę. Podobnie jak jej siostra, stara się być niezależna. Świetna wojowniczka. Samodzielna dziewczyna. Lubi się bić, dyskutować z innymi, bardzo pewna siebie. Tenshi jest piękną dziewczyną, co często było wykorzystywane do zwodzenia intruzów w wojsku. Kiedy dowiedziała się o śmierci matki, przyjechała do Pekina, by zająć się siostrą. Ukrywa coś przed swoją siostrą (dowiecie się o tym w książce). Zazwyczaj chodzi w botkach, bluzkach na ramiączkach, swetrach, dżinsach, glanach. Mieszka w małym mieszkanku w stolicy Japonii, jednak ze względu na siostrę, chce wprowadzić się do Mukamich.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ohayo! 💖
Na sam początek książki, krótki opis głównych bohaterek.
Jak się spodobał? 💕
Zostaw gwiazdkę i komentarz 💞
Odwiedź profil La_lu_squi z którą piszę "Shameless" na koncie DiabolikTeam 💕
To tyle, ciao! 💖
~ Hanako
CZYTASZ
Another Love || Diabolik Lovers
FanfictionKotomi to zimna, oschła szesnastolatka. Nie ma przyjaciół, ani nikogo bliskiego oprócz swojej mamy i siostry, która jest na wojnie. Po śmierci ich ojca, dziewczyna przeprowadziła się z matką do innej dzielnicy w Tokio. Jednak, rodzicielka nastolatki...