5

482 33 33
                                    

Ruki POV

– Odsuń się – powiedziała stanowczo Kotomi.
– Wyglądasz tak słodko i niewinnie... – Przejechałem palcami po jej policzku, ale dziewczyna szybko odrzuciła mój dotyk odpychając moją rękę.
– Nigdy więcej tak o mnie nie mów! Co ty sobie myślisz?! – fuknęła, a ja tylko się zaśmiałem i wtuliłem w nią.
– Jesteś taka ciepła... – Rozmarzyłem się.
– Zboczeniec! – Kotomi próbowała się wyrwać.
– Przestań, już nie zgrywaj takiej niedostępnej... dla mnie oczywiście – zaśmiałem się.
– Po tym, co odwaliłeś? – prychnęła blondynka.
– Po prostu cię kocham i nie mogłem wytrzymać. Przepraszam. –

Kotomi POV

Spojrzałam na wampira ze zdziwieniem.
– Słucham? – spytałam, nie dowierzając w to, co usłyszałam. Ostatni raz te słowa powiedziała mi siostra, zanim wyjechała na wojnę.
– Kocham cię – powiedział pewnie. Stałam osłupiała, a Ruki dalej we mnie wtulał.
– Ruki... – Zacisnęłam pięści. – ...puść mnie.
– Co? Nie kochasz mnie?
– Daj mi pomyśleć! – Odsunęłam go od siebie i wyszłam z pokoju. Byłam już przy schodach, gdy zorientowałam się że paraduję po rezydencji w samej bieliźnie.
Muszę coś na siebie wrzucić" pomyślałam i udałam się z powrotem do pokoju.

To nie może być miłość, znamy się zdecydowanie za krótko. Co prawda dogaduję się z nim najlepiej z całej trójki, ale to nie oznacza od razu że żywię do niego głębsze uczucia.

Przez to, że tak się zamyśliłam, zamiast trafić do pokoju, natknęłam się na łazienkę.
Wezmę szlafrok". Bez pukania otworzyłam drzwi, a w pomieszczeniu zastałam Kou wylegującego się w pełnej wody wannie. Zmieszana odwróciłam się twarzą do wyjścia. Chciałam jak najszybciej znaleźć się w swoim pokoju, ale blondyn wziął kij od mopa, zahaczył jego końcem o moje majtki, pociągnął do siebie, objął w talii i wciągnął do wanny, przez co siedziałam okrakiem na jego udach. Pchnął kijem drzwi, a następnie przekręcił nim zamek.
– Nieźle wywijasz kijem – mruknęłam zakłopotana.
– Dzięki. – Spojrzał na mnie. – To co, kociaczku? W końcu mamy chwilę dla siebie, hmm? – Wampir zbliżył swoją twarz do mojej.
– W dupę se wsadź tego kociaczka. – Zarumieniona odwróciłam głowę w bok. Kou jesną ręką ujął moją talię, a drugą podbródek, przybliżając całe moje ciało bardziej do siebie i zmuszając do patrzenia na niego.
– To co? Zabawimy się? – Uśmiechnął się szyderczo.
– Zostaw mnie! Pu- – Nie dokończyłam, bo wpił się w moje usta, wpychając mi na siłę język w gardło. Był strasznie nachalny i nie zamierzał przestać. Zaczął odpinać mi stanik. Rzucałam się jak narwana, ale nie mogłam nic zrobić. Już miał ściągnąć mi bieliznę, lecz udało mi się go odepchnąć, jednak nie ustawał. Teraz on siedział mi na udach i trzymał za nadgarstki. Lizał moją szyję, aż w końcu się w nią wgryzł. Zaczęłam płakać. Strasznie bolało, to było okropne.
– Prze-przest-tań... – Ledwo mogłam mówić.
– Boli? Przepraszam, będę bardziej delikatny. – Znów się wgryzł. Przestałam walczyć, to nie miało już sensu. Rozluźniłam ciało. Rzeczywiście, był delikatniejszy, ale ból i tak był nie do zniesienia.
– Wypiłbym z ciebie wszystko, jednak stwierdziłem, że chcę mieć na później – zaśmiał się i wypił jeszcze trochę. – Jeśli komuś powiesz, to następnym razem nie będę się hamować. – Wyszedł z wanny, wytarł się, założył szlafrok i opuścił łazienkę. Podciągnęłam kolana do klatki piersiowej i zaczęłam płakać, wręcz ryczeć. Czułam się cholernie bezsilna. Ktoś wszedł do łazienki.

Yuma POV

Usłyszałem płacz z łazienki, dlatego postanowiłem wejść. Zobaczyłem Kotomi z ugryzieniem na szyi, które dookoła było całe sine i krwawiło.
– Kotomi! – Podbiegłem do dziewczyny. – Co się stało? – Dziewczyna nie chciała nic powiedzieć.
– To boli... pomóż mi. – Podałem jej ręcznik. Blondynka wytarła się i założyła szlafrok. Ledwie stała na nogach. Wziąłem ją na ręce i zaniosłem do pokoju Rukiego.
– Ruki. – Wampir spojrzał na mnie, po czym zerwał się z łóżka. Wziął ode mnie Kotomi i położył ją na łóżku.
– Idź po Tenshi – warknął i tak też zrobiłem.

***

Yōkoso ❤️

W tym rozdziale nieco pikanterii 😏 Co myślicie o zachowaniu Kou? Dajcie znać w komentarzach! Gwiazdką też nie pogardzę 😊❤️

Zapraszam do innych moich książek oraz na mój Pinterest: https://pin.it/DxqEdoB 💓

Papa!

~ Hanako

Another Love || Diabolik LoversOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz