KARMAŞA

183 48 15
                                    

BERA

Ne yapacağımı nasıl düşüneceğimi şaşırmış durumdayım.Artık engel olamıyorum bazı şeylere ve kendiliğinden gelişiyor her şey. Bunca zaman saklandım herkesten her şeyden ve şimdi gün yüzüne çıkıyor her şey. Yapmamam gereken şeyler yapıyorum çoğu kez ama bir mecburiyetim var! Bu zamana kadar da hayatımı hep bu yüzden yaşamadım mı zaten ? Hep buna göre sekillendirmedim mi ? Bu sorulara verilecek ihtimal cevabı bile yok net bir cevap ve sadece "EVET" . Senin hayatın bunun üzerine kurulu Bera yapman gerekeni yapmalısın,bir süre daha sessizi oynayıp susmalısın..

Karşımda şaşkın bir halde bana bakıyordu,bu şekilde onu görmek tuhaf bir hale soktu beni. Şaşırması normaldi bu sınıfta olmama ben bile şaşırıyordum çünkü.Ama zamanı saklayamıyordum artık,sakladığım zaman beni tekrar buraya getiriyordu. İşte tam da buraya. Uzun zamandır buradaydım da görünmüyordum sadece, o gün geldi aklıma o camide beni gördüğü gün işte o zaman da böyle bakmıştı bana ve o zaman gerçekten görmüştü beni,görmemesi gereken bir zamanda,neydi bu karmaşa...

Bana elhamdulillah demeyi alıştıran da sen değil miydin ? Artık tevafuk diye nitelendirdiğin şeylerin öncesini de görmez misin nereye attın ki çıkmıyor gün yüzüne ?

Ellerimi iyice sıkıyordum çünkü Ali'nin Behrem'i sevdiğini bilmeyen yoktu belki sadece bilmeyen ta kendisiydi. Sinirlenmemem elde değildi kapıyı açan Ali onunla konuşan Ali! Sınıfa girip selam verdi bir de üstelik o kadar erkek varken.

Ellerime baktığını gördüğümde kendime gelmem gerektiğini anladım. Engel olamadığım bir durumdu bu,onu her gördüğümde sinir kat sayım artıyordu.Yapamadıklarıma sinirleniyordum elimde hicbir şeyin kalmayışına ama biliyorum RABB'im mükâfatını verecek,sadece sabır gerekli ve ben de sabrediyorum gerçekler için sadece sabrediyorum..

●~°●~°●~°●~°●~°●~°●~°●~°●~°●~°●~°●~°●~°

Selamun aleykum tatlı kardeşlerim ve arkadaşlarım bu bölüm minik bir sürpriz bölümdü.Tatlı bir okuyucumu kıramadım ve bunu yayımlamak istedim. En kısa zamanda yeni bölüm yayımlayacağım. Şu sınavlarımı bir atlatayım ALLAH'ın izini ile bol bol bölüm paylaşacağım ^^

Bana da dualarınızda yer ayırırsanız çok mutlu olurum ALLAH hepinizden razı olsun.

Hayırlı akşamlar selam ve dua ile inşaallah..


MÜPTELÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin