+

177 17 4
                                    

Cześć, hej i czołem.

Pewnie się teraz zastanawiacie "skończyła już to opowiadanie, zaczęła drugą część, wiec czego do cholery od nas chce? "

Prawda, skończyłam część pierwszą zjawy. Rozdziały drugiej części będą pojawiać się co weekend, chyba, że wypadnie mi coś ważnego. Bonusik dla zainteresowanych, Lobotomy co czwartek. (Plan na druga część zjawy jest skończony, nazwy rozdziałów nadane, 15+prolog i epilog)

Lecz zajmijmy się tym, z czym do Was przybyłam!

Wielu z Was zapewne nie rozumie wielu rzeczy, które miały miejsce w Zjawie, ale będąc całkowicie i bezwzględnie szczerą, to było zamierzone. Dałam Wam ogromne pole do popisu, jeśli chodzi o kojarzenie faktów, próby dopowiedzenia sobie tego, czego ja nie powiedziałam wprost.

Lecz czy chcielibyście, abym przedstawiła Wam pewne fakty tak, jak wyglądały one w mojej głowie?

Możecie także zadawać pytania, o cokolwiek z pierwszej części Zjawy.

Jakbyście chcieli, to możemy również zrobić "pytania do bohaterów" jeśli zastanawia Was, jak zachowaliby się w jakiejś sytuacji, albo dlaczego zachowali się tak, a nie inaczej.

Postaci, do których możecie kierować pytanka trochę zwężę.
Zayn
Niall
Reinald
Finley

Niestety, nie pozwalam zadawać pytań do Rhysa, ponieważ wciąż nie jestem pewna, czy nie będę pisać shota o zjawie. Pytania do mnie, czy do innych charakterów (czego się nie spodziewam), też mogą być. 

POSZUKUJĘ TAKŻE BETY DO ROZDZIAŁÓW DRUGIEJ CZĘŚCI ZJAWY!
W tej sprawie proszę pisać do mnie prywatnie. 

Pozdrawiam, do następnego!

Zjawa | √Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz