Tvrdý dopad reality

155 6 0
                                    

Ava nebyla dlouhou dobu schopná žádné reakce. Jen tam tak seděla a i potom co onen démon odvrátil svůj pronikavý zrak, koukala na něj. Dívala se na jeho tvář, osvětlenou ohněm z krbu a několika petrolejkami. Přemýšlela nad těmi slovy. Nad slovy, které mají ovládnout její budoucnost. 

" Co to všechno znamená? " Zeptala se do ticha, když konečně dokázala najít odvahu. 

" Je to tvůj nový život Avo. " Odpověděl ji Augustin a znovu potáhl ze svého doutníku. 

" Ale proč nemůžu mít dál ten starý, líbil se mi.. " Dodalo děvče znovu ještě váhavěji, než předtím.

" Pro tebe již vše ostatní skončilo. Narodila ses kvůli tomuhle. Osud ti dal tak výjimečnou možnost. A já tě naučím vše co je třeba." Ujistil ji klidně a znovu se zahleděl do plamenů krbu. Dívka však koukala na něj, to on tu byl jediný a nejdůležitější poutač jejího vědomí.

 " A co mne tedy naučíte? " Sama nemohla uvěřit tomu, že se skutečně ptá. Chtěla to vůbec vědět? 

" Nejdříve se postarám o to, aby z tebe vyrostla krásná mladá dáma s patřičným vychováním a vystupováním. Budeš se umět chovat ve společnosti, naučíš se způsobům etiky a tance." Tyto plány, se Avě stále ještě zamlouvali. Jeho klidný hlas ji začal dávat jakýsi pocit útěchy a bezpečí. 

" Ale to nebude vše. Brzy dokážeš měnit svoji podobu, doslova Avo. Dám ti poznat dávno zapomenuté umění magie run. V tomto světě kouzla existují a vše kolem nich. Ty se je naučíš a jako první se použiješ k tomu, aby ses stala jednou z členů smečky. Stane se z tebe vlkodlak.. " Vydechl a jeho oči konečně pohlédli zase do dívčina obličeje. Vypadala lehce vykolejeně, ale ve skutečnosti, byla neuvěřitelně fascinovaná. Stále se ji to líbilo a toužila potom. 

" Takže mě jiný vlkodlak kousne a já se pak budu měnit při úplňku? " Nadhodila se zájmem a zavrtěla se ve svém křesle. 

Démon se tiše uchechtl a zavrtěl hlavou. 

" Kdepak, nic tě nepokouše.. My to uděláme jinak.. Použijeme runy k tomu, aby si získala podobu vlka, jen tehdy kdy sama budeš chtít. Všechny schopnosti Vlčího lidu, budeš mít jako na dlani, ale nebudeš vázána, žádným z jejich zákonů a pudů. Ty budeš mít jediný svatý zákon. Dělat to co ti řeknu.. Pro dobro všech Avo.. " Slova jako med a přitom lživá kam až to jde.. Takové myšlenky měla Ava při jeho proslovu, ale stejně mu chtěla uvěřit.. Přála si aby mluvil dál, chtěla naslouchat jeho slovům, která byla lež.. 

" Dobře.. " Vydechla dívka fascinovaně a její oči se znovu zabodli do tváře démona před ní. 

Démon se spokojeně usmál a uvolněně si přejel dlaní po oholené tváři. 

" Jako první, se tedy musíš dostat do smečky Vlčího lidu. Zde budeš bojovat o své postavení i o svůj život. Neboj se, na vše tě připravím. Staneš se jejich členkou a natolik pevnou podstatou společenství, aby ti důvěřovali. Potřebujeme, aby si až bude čas, odstartovala něco většího.. " Vysvětloval démon mladé dívce, která konečně začali docházet jeho slova..

" O život? Budou mne chtít zabít? " Vykulila na něj svá světle modrá očka. 

" Avo, pokud se někdo dozví, že jsi člověk, budou tě chtít zabít úplně všichni.. " Uvedl Augustin na pravou míru. 

" Ale proč? " Vyděsila se dívenka. 

Tohle vysvětlování, bylo již o něco složitější.. Démon musel začít pěkně od začátku, aby dal dívence možnost, celé to pochopit. Pochopit svět ve kterém ji donutil žít... 

Učednice DémonovaKde žijí příběhy. Začni objevovat