*tydzień później, 12 września, bardzo wcześnie rano -.-*
,, GAM GAM STAJL ! ŁOPA GAM GAM STAJL" (lepiej nie komentować mojego budzika xd)
O Boże nie chce mi się nawet obracać żeby wyłączyć tego budzika... Ugh...
Po 5 minutach wydobyła się moja wewnętrzna wola i wstałam z łóżka. Czekały na mnie bardzo kreatywne śniadanie przygotowane przez Asię czyli płatki z mlekiem. Zjadłam szybko i z zamiarem ubrania się stanęłam przed szafą. Moja szafa nie jest mała ale też nie jest duża. Jest w sam raz. Po 5 minutach zastanowienia się wybrałam to :
(Sweterek jest nowy, ciocia kupiła mi w sobotę)
Wyszłam z mieszkania. Asie odwozi ciocia bo ona chodzi do innej szkoły. Schodząc po schodach poczułam wibracje w kieszeni od spodni. Na wyświetlaczu widnieje zdjęcie Wiki.
Bez namysłu przecągnęłam zieloną słuchawkę.-Hejka, jestem pod twoim blokiem kiedy będziesz? - usłyszałam głos po drugiej stronie smartphone 'a.
-Hej właśnie schodzę... Czekaj... - wyszłam na dwór - Widzę cie! Obróć się! - powiedziałam do Wiki. Posłuchała mnie i się odwróciła.
Hej! -mówimy jednocześnie. Tym razem witamy się już w realu.
-Choćmy! - powiedziała Wiktoria, a ja jej posłuchałam.
Przemyślenia Oliwki :
Coraz lepiej dogaduje się z Wiką. Jesteśmy nierozłaczne! Coraz mniej myślę o Zuzi i to mnie własne przeraża... Wychodzi na to że i mi przestaje zależeć. Ale jak to możliwe? Kiedyś bym o tym nie pomyślała...Kiedy? Wtedy gdy jeszcse nie było Iwony! Przecież jeszcse niedawno byłyśmy takie jak ja i Wika... Może to tak zwany okres "różowe okulary"? Wszystko jest wspaniale i wogule? Może ostatni raz pogadam w cztery oczy z Zuzią i wszystko sobie z nią wyjaśnie? Nie wiem...
Przemyślenia Zuzi:
Iwona to moja nowa przyjaciółka. Tak przynajmniej myślę... Mówi, że jeżeli Oliwce nie zależy to ja nie powinnam się starać. Lubie Oliwke, ale ona już bardziej lubi Wiktorie i wogule. Może nasze drogi właśnie tak chciały się rozejść? Tak w ogóle to po co ja o niej myślę!? Iwona mi opowiadała, że Oliwka tyle razy mnie obgadaywała...
Muszę o niej zapomnieć!!! 😣Hej, oto kolejny rozdział! Zostawcie po sobie ślad i do zobaczenia
Marysia ♥Zapraszam serdecznie do przeczytania książki Navioli ( Naviola)! 😊 Dopiero zaczyna i gwiazdki będą dla niej motywacją!
CZYTASZ
Przyjaciółka mojej przyjaciółki ¦ ZAKOŃCZONE
Teen FictionCześć, jestem Oliwka i mam 15 lat. Miałam najlepszą przyjaciółkę pod słońcem, do czasu aż w naszej klasie nie pojawiła się Iwona, czyli najleprza przyjaciółka mojej przyjaciółki. Ale czy Iwona ma dobre zamiary?