Odnalazłam Wike w tłumie i razem weszłyśmy do ogrodu. Był tam już DJ (czy wspominałam, że Majka ma kasy jak lodu?) i kilka osób. Po kilku minutach zawołano wszystkie osoby na dwór i Majka wygłosiła przemowę:
-Hejka wszystkim! Witam na mojej domówce - zaczęła głośno - Przypominam, że impreza kończy się o 1! Jeśli możecie, róbcie jak najmniej bałaganu... MIŁEJ ZABAWY!!! - dodała że śmiechem. W tej chwili włączono muzykę. Na pierwszy ogień poszła piosenka „Happy". Wszyscy tańczyli i się śmiali. Ja też się super bawiłam, oczywiście z Wiką! 😊 W miedzy czasie podjadałam chipsy i piłam drinki (spokojnie, bez alkoholowe Xd). Po zabawie każdy czuł się zmęczony i kilka osób postanowiło, że zagramy w butelke. Podzieliliśmy się na dwie grupy i każda dostała butelkę. Zadania były komiczne! Takiej zabawy jeszcze nigdy nie było! 😊 Było super puki Maciek (kolega z klasy) nie wylosował Zuzi. Wszystkim skończyły już się pomysły na ciekawe i kreatywne pytania (Zuzia wybrała pytanie) więc dostała pytanie pt. „Którą z dziewczyn najbardziej lubisz, czyli, która jest twoją BFF czy jak wy tam na to mówcie..."
- Hmmm...Ja najbardziej lubię.... Iwonę! -odpowiedziała i przytuliła ją... - Co!? Przecież... - zaczęłam ze łzami w oczach, przy WSZYSTKICH chociaż wtedy miałam to w dupie.
- A co zazdrosna? - spytała ironicznie Iwona na co wszyscy zaczęli się śmiać i wołać „zazdrosna!"... To było najgorsze uczucie w życiu... Nigdy nie czułam się tak źle jak w tej chwili!Jestem dla niej nieważna! Ona ma mnie w dupe! Nawet gdybym się zabiła to by to jej zwisało !!!
Poszłam do parku. Usiadłam na ławce i pogrążyłam się w smutku... Łzy spływały mi po policzkach i było mi coraz bardziej źle. Serce biło mi jak opentane i robiło się czarno przed oczami. I nagle...
*CIEMNOŚĆ *
Hej wszystkim oto pierwszy taki dramatyczny rozdział. Tu akcja się trochę rozwija...😮😮😮
Co stało się Oliwce? 😦
Czy da radę poradzić sobie z Iwoną?😟
Kim tak naprawdę jest Iwona i czemu chce zniszczyć przyjaźń Oliwki i Zuzi? 😔ODPOWIEDŹ JUŻ NIEDŁUGO (albo jak mi się będzie chciało i będę miała wene Xd)!!! Następny rozdać za 1 gwiazdkę i 1 komentarz!!! 💭 🌟
MaRySiA ♥ 🌈
CZYTASZ
Przyjaciółka mojej przyjaciółki ¦ ZAKOŃCZONE
Novela JuvenilCześć, jestem Oliwka i mam 15 lat. Miałam najlepszą przyjaciółkę pod słońcem, do czasu aż w naszej klasie nie pojawiła się Iwona, czyli najleprza przyjaciółka mojej przyjaciółki. Ale czy Iwona ma dobre zamiary?