Odděleně a přeci dohromady

208 16 1
                                    

Nikdo

Za tři týdny přišlo Lence, Patrikovi a Monče přišlo pozvání do teď už Davidovi říše. Bylo to pozvání na velký trénink sil. Všichni tři pozvání přijmuli, ale Cullenovi s nimi nemohli, neboť na ten trénink přijede hodně lidí a nebylo by, kam je ubytovat.

Lenka

Alice mi chtěla za každou cenu pomáhat s balením. Ale musela jsem ji krotit, protože by mi nejradši zabalila samé šaty a lodičky, které jsem tam nemohla potřebovat. Nakonec byl kompromis troje šaty a dvoje lodičky, které mi směla vybrat. Jinak jsem si zabalila troje černé legíny, dvě modré sportovní soupravy, dvoje modré džíny. K tomu nějaká trička, spodní prádlo, tři svetry, čtvery tenisky a ty šaty co mi Al vybrala. Všechno se to naštěstí vešlo do jednoho kufru. Pak jsem šla zabalit věci ještě Patrikovi. I s tím mi Al samozřejmě pomohla.

Když jsme měli sbaleno, tak jsem zašla do kuchyně na snídani. Esme byla dnes nějak smutná. Bylo mi hned jasné proč. Došla jsem k ní a objala jsem ji. ,,Vrátíme se za čtrnáct dní." ,,Já vím, jen mi vadí, že nebudu mít všechny své blízké u sebe." ,,Víš, jak tomuhle říkala má mamka?" ,,Nevím." ,,Že kvočna počítá děti a nemůže se dopočítat." Tehdy mě praštila utěrkou. ,,Moc vtipné." ,,Tak se nezlob." Pohladila jsem ji po rameni. ,,Já se nezlobím. Ale budu, jestli ti vychladne snídaně." Ukázala hlavou na stůl, kde stál talíř s míchanými vajíčky a pár rohlíků. ,,Moc díky." Dala jsem jí pusu na tvář a šla se posadit ke stolu.

Rychle jsem ji do sebe naházela a pak jsem pomohla Esme umýt nádobí. ,,Kde je Patrik?" Zeptala se mě. ,,Ráno zmizel, že potřebuje něco probrat s Jazzem, ale zatím se nevrátil. ,,A kde je Monča?" Optala jsem se pro změnu já Esme. ,,Ráno se nasnídala a šla balit." ,,Je tu o mě řeč?" Objevila se najednou Monča ve dveřích. ,,Ano byla, jsi už připravená?" Za třicet minut vyrážíme. ,,Jistě." Usmála jsem se na ní. ,,Tak dobře a kde je bratránek?" Ráno zmizel za Jazzem a od té doby jsem ho neviděla." ,,Je řeč o mě?" Objevil se ve dveřích i Patrik a vedle něho i Jasper. ,,Esme, nevíš kde je Alice?" ,,Ráno odešla na lov." Odpověděla mu Esme, aniž by se na něj podívala." ,,Díky." ,,Nemáš za co." ,,Tak můžem vyrazit?" Otočil se Patrik na mě. ,,No sbaleno máme, takže bychom mohli." ,,A to se ani nerozloučí." Řekla Esme do větru, ale bylo to adresováno nám. ,,Neboj, to nás ani nenapadlo." Pohladila jsem ji po zádech.

Cullenovi a čtvrtý živelKde žijí příběhy. Začni objevovat