Čas se blíží

141 16 3
                                    

Lenka

Laboratoř byla jako vždy dokonale vybavena. To bylo opravdu dobře. Alespoň pro mé účely. Postavila jsem se okamžitě k mnoha lahvičkám a začala jsem míchat první lektvar. Byl proti kouzlu, které se nazývalo temnota. Nebyl zase až tak těžký, takže jsem ho umíchala během čtvrt hodiny. Rozlila jsem ho do deseti lahviček a pak jsem se pustila do dalšího, který mi Olivie označila.

Když jsem byla tak v půlce přípravy lektvaru proti kouzlu jménem kouřový dráp, tak do laboratoře vtrhli Patrik a David. ,,Leni, můžeš nám prosím tě vysvětlit co tady děláš a co jsi to četla za hlouposti?" Začal ze sebe chrlit slova David. Patrik mě jen zvědavě pozoroval. Těžce jsem si povzdechla. Musela jsem jim to všechno vypovědět. Můj výklad poslouchali pozorně a nakonec se mi nabídli, že mi s přípravou lektvarů pomohou. Samozřejmě jsem jejich pomoc přivítala.

Všechny lektvary jsme dokončili kolem třetí ráno. Naštěstí ani jeden z nich nepatřil mezi super extra těžké, takže nám jejich příprava netrvala tak dlouho. ,,Měli bychom si jít lehnout, ať naspíme alespoň pár hodin." Řekl Patrik a já s Davidem jsme s ním plně souhlasili. ,,Dobrou." Popřáli jsme si nakonec. Patrik mě objal kolem ramen a rozešli jsme se do všichni do svých pokojů. Cestou se mě Patrik zeptal. ,,A víš kdo proti nám bude stát?" ,,Ne, to mi Olivie neřekla." ,,A neměli bychom varovat i ostatní členy turnaje?" ,,Nevím." Přiznala jsem po pravdě a zívla. Patrik se zasmál. ,,Tak to probereme ráno jo?" ,,Hm." Zamručela jsem.

Chvíli na to jsme se dostali do našeho pokoje. Neměla jsem sílu na to, jít se trochu upravit do koupelny a tak jsem padla na postel a během pár minut jsem usnula.

Ráno

Patrik

Probudil jsem se kolem osmé ráno. Lenka ještě sladce pospávala vedle mě. Souboj měl proběhnout až ve dvě odpoledne. Takže jsem ji nechal ještě spát. Tiše jsem se vydal do koupelny a zalezl jsem do sprchy. Dal jsem si lehkou sprchu a trochu jsem se zkulturnil. Jen co jsem se vrátil do pokoje, tak se probudila Monča. ,,Dobré ráno." Pozdravila mě. ,,Dobré." Opětoval jsem jí tiše a usmál jsem se. Úsměv mi opětovala a pak se podívala na Lenku. Chápavě se na mě podívala a také se tiše vydala do koupelny.

Já jsem se mezitím zdejchnul do kuchyně a připravil jsem pro nás tři snídani. Pár míchaných vajíček a tři sklenice s jablečným džusem. Při odchodu jsem se málem srazil s Davidem. ,,Ahoj." Pozdravil jsem ho. ,,Dobrý ráno." Oplatil mi pozdrav a udělal mi místo ve dveřích. ,,Dík." Poděkoval jsem mu a pokračoval v chůzi.

Lenka ještě spala, když jsem přišel do pokoje. Monča byla ještě v koupelně. Tác jsem položil na stůl a přešel jsem k posteli. S úsměvem jsem Lenku sledoval. Klidně oddechovala a na tváři měla blažený úsměv. Zřejmě se jí zdálo něco moc krásného. Po chvilce jsem ji lehce políbil na čelo. Něco zamručela a trošku se pootočila. To mi na tváři vykouzlilo ještě větší úsměv. Začal jsem ji zasypávat polibky tváře, krk, no prostě každý centimetr její obnažené kůže.

Cullenovi a čtvrtý živelKde žijí příběhy. Začni objevovat