Výsledky

227 21 9
                                    

Carlisle

,,Je to jediná možnost?" Zeptal jsem se Patrika. ,,Nejspíš ano Carlisle." Sklonil Patrik hlavu. Pohlédl jsem do Esminy tváře. ,,Zkusíme všechno." Zašeptal jsem a Patrik mi podal jednu z těch lahviček. ,,Díky." Zamumlal jsem. Patrik podal další Jasperovi a pak si sám vzal jednu od Davida. Vzal jsem si Esme do náruče a podepřel jsem jí hlavu. ,,Prosím, vrať se mi." Zašeptal jsem jí do ucha a políbil jsem ji do vlasů. 

Pak jsem ji pootevřel ústa a vlil jsem Patrikův lektvar do jejích úst. Ústa jsem jí zavřel a jemně jsem jí na ně políbil. Nejdřív to vypadalo, že se nic nestane. Už jsem se chtěl vzdát své nově získané naděje, ale pak se Esmino tělo rozzářilo ohromným světlem. Do tváře se jí opět vrátila její stará barva. Po chvíli její tělo přestalo zářit a ona otevřela své krásné zlatavé oči. ,,Esme." Vydechl jsem. ,,Carlisle, co se ti stalo?" Zeptala se starostlivě, když pohlédla do mé tváře. Zvedla svou ruku a pohladila mě po tváři. Zachytil jsem její ruku a přidržel jsem si ji na obličeji. ,,Teď už nic lásko." Zašeptal jsem a políbil jsem ji. Náš polibek byl dlouhý a láskyplný. Spadl ze mě poslední zbytek strachu a bolesti. Esme byla můj lék na všechny neduhy. 

Jasper

Vlil jsem Alice ten lektvar do úst. Držel jsem ji za ruku a čekal jsem co se bude dít. Její tělo se rozzářilo ve stejnou chvíli jako tělo Esme, Lenky a Monči. Do tváře se jí vrátila barva a když její tělo přestalo zářit tak otevřela oči. ,,Jazzi." Usmála se na mě a pak se posadila. ,,Jak se cítíš?" Zeptal jsem se jí. ,,Je mi dobře, ale ty vypadáš jako by jsi nejméně týden nelovil." Řekla a starostlivě si mě prohlížela. ,,Brzy to napravíme má paní." Usmál jsem se na ní a ona se zasmála se mnou. 

Olivie

,,Tak jak je Leni?" Zeptala jsem se jí, když ji Patrik pustil ze svého objetí. ,,Dobře, díky za optání." ,,Děkuji za pomoc Olivie." Otočil se na mě Patrik. ,,Není za co. A teď se vraťte domů. Potřebujete pár týdnů odpočinku a klidu." Po těch slovech jsem se vydala zpět domů. Cesta mi uběhla rychle. Byla jsem však tak unavená, že první co jsem udělala bylo to, že jsem si lehla do postele a za chvíli jsem usnula. 

Patrik

Pomohl jsem Lence na nohy. Byla trochu slabší, takže potřebovala podepřít. Podobně na tom byla i Esme. Alice a Monča na tom byly trochu lépe. Ty se na nohách udrželi. ,,Měli bychom se vrátit nahoru." Ostatní se mnou souhlasili.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 14, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Cullenovi a čtvrtý živelKde žijí příběhy. Začni objevovat