Sohee's ,
Huh , ianya Jeon Jungkook sunbae . Dia muncul ? Why bukan Yoongi sunbae . Aku meraung , dan menangis . Aku mabuk . Aku nak minum segelas soju lagi . Aku cuba meneguk , tapi di rampas oleh jungkook sunbae .
" Ya ! " aku meninggikan suara . Siapa kisah jika dia sunbae aku .
" Ya ! watch your mouth , i'm your sunbae "
" kook sunbae " aku meraung sekali lagi .
" waeyo " dia mengalihkan tempat duduknya di sebelah ku . Dia membelai rambutku .
" gwenchana " katanya sekali lagi . " khaja , balik "
" aaahh , tak nak ! " aku cuba meneguk segelas soju tapi gagal . bwoya igeo !
Tiba tiba aku rasa kaki aku tidak jejak di lantai .
Kook sunbae angkat aku .Narrator's ,
" Dah , awak boleh senyap tak ? Jangan nangis lagi " Jungkook bersuara lembut .
" Sunbae , appo-yo " airmata Sohee mengalir lagi .
" Ara , ara ! "
" Dah , diam "
" Rumah awak kat mana ? "
Krik krik . Tiada sahutan . Jungkook memalingkan mukanya .
" Pftt , tidur . Nak aja aku campak kau kat mana mana . Nasib kau ni comel "
Areum's ,
Aku berjalan keluar dari rumahku . Waduh ii bosan gila namateyyyyyy .
Aku menuju ke mart . Aku mengambil air dan beberapa snack . Aku membawanya ke kaunter pembayaran .
...
Aku membawa beg plastik itu ke taman bunga .
bbuk ..
Aduh , sakitnya tuh disini di atas kepala ~~ Aku menggosok kepala . Keras betul dada orang ni .
Aku mendonggak . " Mianhaeyo " katanya
" Ahh ... " aku baru nak menyumpah seranah but .
" Jimin sunbae ! Ah , gwenchana "
" Eh , Areum " katanya sambil tersenyum .
" Sorry ye , tadi saya jalan tak tengok depan sekali terlanggar awak . " katanya sekali lagi still tersenyum . Auchhh ,, sunbae buat saya tergoda ~
Kini aku dan dia berdiri bersebelahan . Ah kekok gila .
" Sunbae , duduk jom . mianhae " segan . ehehehehe
" ah , gwenchana tak perlu minta maaf . Kesian awak penat berdiri . Khaja " waduh ii malu aku .
" Makanlah makanan awak tu . Saya tak minta lah "
" Ahh , nae " aku membuka makanan snack aku . Memang taknak share pun dengan sunbae saya ni ~~ ahahahahaha
Tapi akukan baik , jadi aku offer .
" Sunbae nak ? "
" Jinjja ? "
" Nae " Dia tersenyum ! Sudahhhhh ,, aye tak kuattttt (;ω;)
" Suap ? Aaaa ~~ " dia membuka mulutnya dengan luas
Waduh waduh ,, aku pun dengan malu malunya suapkan dalam mulut dia tu .
" em , masketta " aku tersenyum .
" sedap pun sebab awak suapkan " aku menunduk malu . Serious , dia buat pickup line ke ! Wuaaaaaaaaa. asdfghkl
---------
your vote and your comment , I'll
appreciated it :) lots of love ♡
YOU ARE READING
❝ crush ❞ jimin ; ✔
Humor➽ dia crush dan dia sunbae ➤ season one s : 061116 e : 210217 ➤ season two s : 230817 e : 170120 ❖ achievement : #13th ❀ fanfiction ❛ 240317 ❜ #2nd ❀ humor ❛ 281017 ❜ #1 ❀ yoonmin ❛ 090618 ❜ #1 ❀ 박지민 #2 ❀ 방탄소년단 #1 ❀ 윤민 ❛ 240120 ❜