Narrator's ,
" Babe " Sohee memanggil Areum . " Whut ? " Areum memalingkan mukanya melihat Sohee yang berada dihadapannya . " Tu " Sohee memuncungkan bibirnya ke suatu tempat . Areum memusingkan badannya menghadap tempat yang ditunjukkan Sohee .
Areum tergamam . Dia terkejut melihat apa yang dia lihat sekarang ini . Dia memalingkan semula mukanya dan tersenyum . " Kawan je kot " Areum sambung melihat smartphone nya . Sohee melihat Areum . " Aku tahu babe . Itu kan Momo mana mungkin diorang berdua berkawan . " Areum hanya mengendahkan .
Areum menghantar beberapa pesanan . Niatnya untuk mengajak Jimin keluar dibatalkan .
Jimin's
Ish . Menyusahkan betullah perempuan sekor ni . Aku memamapah Momo yang sedang mabuk ni . Jangan ingat , aku datang sebab aku sayang dia . Sebab kesian je tau . Ingat ye Momo .
" Jimin " Momo ketawa kecil . " Sayang juga U dekat I " aku hanya menjeling . Aku buka pintu kereta bahagian belakang dan meletakkan dia di belakang . Aku menutup pintu .
" Huh " aku mengeluh . " Aku harap Areum tak nampak ataupun tahu . Aku memasuki ke dalam perut kereta dan memandu ke ... ke mana ? aku mana tahu rumah minah ni ? Eh Jimin ! Paboya ! Kau tak tahu lepastu baik hati sangat nak hantar dia .
" Baik kau tinggalkan dia dekat tengah jalan je Jimin . " Sisi jahat berbicara ." Eh , tak baik lah . Hantar lah kat hotel lepastu kau balik kan lebih elok ." Sisi baik menyampuk . " Ah ! Tak payah . Tinggalkan aja . "
" Eh . Diam ! " aku bersuara . aku marah siapa ? Itu diri aku juga . Ah ! Aku menuju ke hotel .
Momo's ,
Park Jimin . Aku tak mabuk . Act , itu cuma satu trap . Kim Areum , see aku cakap aku akan hancurkan hubungan korang berdua .
Now , I will make it happen .
Vomments ♡
Btw , gue nak merayu kat omma gue
belikan yini chocker (;ω;)♡
YOU ARE READING
❝ crush ❞ jimin ; ✔
Humor➽ dia crush dan dia sunbae ➤ season one s : 061116 e : 210217 ➤ season two s : 230817 e : 170120 ❖ achievement : #13th ❀ fanfiction ❛ 240317 ❜ #2nd ❀ humor ❛ 281017 ❜ #1 ❀ yoonmin ❛ 090618 ❜ #1 ❀ 박지민 #2 ❀ 방탄소년단 #1 ❀ 윤민 ❛ 240120 ❜