S2 ✿ two

1.3K 122 8
                                    

Aku berjalan ke sana sini di dalam kedai perabot ni . Tunggu Jimin yang pergi toilet . Membuang ke apa ni ? Aish , dengan penuh kesabaran aku tunggu .

Tetiba aku ternampak replika yang aku kenali . Hm macam Sohee ? Aku berjalan keluar dari kedai ni . Ha , nanti aku datanglah balik bila Jimin dah siap melabur .

" Hui Sohee . " dia memalingkan wajahnya . ah! betulah Sohee . Kalau bukan buat malu aku je tegur dia .

" Eh ! Areum . Kau buat apa dekat sini ? Jimin sunbae mana ? " Dia memeluk tubuhku . Aku memabalas pelukan dia . Rindu :( Semalam dah lah tak dapat datang majlis kahwin aku .

" Jimin sunbae engkau tu melabur dekat toilet . Aku tunggu dia dekat kedai perabot tu tadi , tapi lepas aku nampak kau tu yang aku keluar ni " dia menganggukkan kepala .

" Kau buat apa pula dekat sini ? " giliranku untuk menyoalnya . Dia tersengih . " Aku teman yoongi sunbae beli barang anak dia . Aku tengah tunggu dia lah ni . Dia pun pergi toilet juga "

" Anak yoongi sunbae je ke ? Anak dengan kau ni ? " aku menolak bahunya dengan menggunakan tanganku . Dia tersengih malu .

" Mana adalah ! Tu kan anak dia dengan Momo unnie . " Unnie ? Ouh dah rapatlah tu ! Choi

" Kau masih sayangkan yoongi sunbae an ? Kenapa tak get back je ? " Kini kami duduk di bangku berada berdekatan dengan kami . Sohee menundukkan wajahnya .

" Sayang lagi . " dia bercakap dengan nada yang mendatar . " Tapi tak apalah ! Dia still crush aku " Sohee tersenyum ceria semula .

" Erm tabah gila kau Sohee . Kalau aku dah move on dah . "

" Demi Yoongi sunbae . Aku sanggup ! " katanya dengan penuh dramatis . Bapak ah nak muntah rasa .

" Kau dengan Jungkook sunbae pula ? " aku menyoal . Dia memandang ku pelik . " Pehal kau tanya dia dekat aku ? "

" Aku tanya je "

" Hehu , dia dengan aku tak ada apa apalah " Dia menepuk bahuku . Kasar . Adoi! Kedustaan apakah yang sedang berlaku ini ?

" Sakit babun "

" Ah itu pun sayang . Puas abang cari kat kedai tu " Jimin berdiri sambil bercekak pinggang . Aku memandangnya sambil tersengih . Eh ? Sayang !? OMG G G G BABE BABE BABE BABE BABE

" Eyow ! Jimin sunbae ! Apa khabar ? " sapa Sohee . Jimin tersenyum " Baik . "

" Oi budak ! " satu suara yang aku kenal . Aku berpusing . Yoongi sunbae rupanya .

" Ye ? " balas Sohee .

" Menghilang pula kau ni . Nasib jumpa kalau tak , aku juga yang susah " Yoongi menjentik dahi Sohee . Benda biasa yang aku dah tengok .

" Adoi "

" Eh J-Move Under The Moon " sapa Yoongi . Siapa pula J-Move Under The Moon ni ?

" Yeon Ki Min ! Rindu kau " Jimin pula bersuara . Laki aku ke J-Move Under The Moon tu . Kepelikan apa ini ? Mereka berdua bersalaman dan berpelukan . Kay . Diorang bukan gay ye .

Sohee's ,

" Yeah food ! " aku sudah siap sedia memegang sudu dan garfu .

Kini aku , yoongi sunbae , Areum dan Jimin sunbae berada di sebuah restoran . Aku hanya memerhati Jimin dengan Areum .

Fulumekkk sawit sungguh . Jeles saya . Bersuap suap y'alls . Kita pun nak juga .
Yoongi sunbae suaplah saya . Em . Aku menundukkan muka ku .

Tiba tiba yoongi sunbae tolak tangganku lembut . Aku memandangnya tak puas hati . Apashal yoongi sunbae ni ? Tumbuk kang

Dia menghulurkan sudu ke arah mulut ku . " Nganga lah budak . Aku nak suapkan ni "

Aku bingung . Aku ngangalah mulut ni . Dia menyuapkan makanan dia . Alahai . Sawitnya yoongi sunbae ni . " Comot " Dia mengelap bibirku dengan menggunakan jarinya . DUHAIII

" Chieee " Jimin sunbae dengan Areum bersuara . " Abang nak juga . Titew jealous tengok . Hehehe " Areum menyakat .

Aku hanya tersenyun malu . LULS

Comment ler . Comment anda amat dialu alukan ♡

❝ crush ❞ jimin ; ✔Where stories live. Discover now