S2 ✿ fifteen

488 39 1
                                    






" sayang , abang dah balik . kenapa tak buka lampu sayang ui " jimin meletakkan kasutnya di dalam rak , beg kerja yang diletakkan di tepi pintu di ambil semula .


" sayang " jimin memanggil sekali lagi . kebiasannya , bila jimin sampai di rumah , areum pasti akan berdiri di hadapan pintu sambil mendepakan tangannya . tapi hari ini tidak , keadaan rumah masih lagi dalam keadaan bersih .


perasaan tak senang mula timbul , degupan jantung jimin semakin laju . " areum ? " jimin meletakkan beg kerjanya di atas sofa . dia berjalan menuju ke dapur .


tiada sesiapa . jimin bergegas menuju ke tingkat atas , dia buka pintu biliknya . keadaan bilik sangat gelap , suis lampu dihidupkan . masih tidak menunjukkan sebarang tanda yang areum berada disitu .


lelaki itu ternampak sekeping kertas berada di atas katil miliknya dan isterinya . dengan perlahan jimin menuju ke katil untuk mengambil kertas tersebut , jantung jimin berdegup semakin pantas . bermacam macam perkara bermian di lubuk fikirannya .


ianya sekeping kertas yang sudah dilipat , jimin mengambil kertas tersebut dan dibuka lipatan kertas itu . isi kandungannya dibaca , air mata jimin mengalir tanpa disedari . dengan pantas jimin membuka kot bajunya manakala lengan bajunya dilipat hingga ke siku . tali leher dilonggarkan , kertas itu dinggengam erat dan jimin berlari menuju ke kereta miliknya .


nombor yoongi didail .



❍❍❍





from : sayang mu , areum .
to : park jimin , suami yang paling kacak !




abang , ini areum . mesti abang terkejut kan bila
balik tadi tak nampak kelibat areum atau abang
tak terkejut ? hm mesti abang terkejut juga kan
bila dapat surat ni . mesti abang tertanya tanya ,
areum ni pandai menulis ke ?

jawapannya , mestilah ya ! areum kan dah 23 tahun .
areum yang 12 tahun dah lama menghilangkan diri hihi . abang , maafkan sayang ye sebab tipu abang .
areum buat semua tu hanya sebab mahukan
perhatian abang semula .

areum terkesan dengan perbuatan abang pergi
ke taylor gedik tu . areum cemburu , areum
tak suka dan areum marah ! tapi apakan daya ,
areum tak mampu nak halang abang . kalau abang
nak tahu , taylor tu yang langgar sayang dengan harapan sayang akan mati .

❝ crush ❞ jimin ; ✔Where stories live. Discover now