+ 18

2.6K 308 4
                                    

Narrator's

Areum berjalan seorang diri menuju ke perhentian bus . Dia ternampak Park Sohee diganggu oleh beberapa perempuan senior . Dia berlari menuju ke arah Sohee .

" Kau sedar sikit diri . Kau tu hunbae . "

" Kau bercinta dengan dia , kau dapat apa ? " perempuan senior itu menunjal kepala Sohee . Sohee menggenggam tangannya .

" Ya ! " Areum menjerit . Beberapa perempuan itu memandang Areum . " Your bestfriend dah datang " Perempuan perempuan itu menyilangkan tangan mereka . Seorang dari mereka keluar menuju ke arah Areum .

" Well well . Kau pun dah bercinta dengan sunbae kau kan ? "

" So , what is your problem ? "

" My problem is , sunbae yang kau pick is my bae . Park Jimin " Areum ketawa sinis . " Your bae ? excuse , kat badan dia tak ada pun cop nama kau . Aku tak nampak badan dia ada tulis nama ' Momo's ' "

" Kau kurang ajar eh . Aku ni sunbae kau " salah seorang dari kawannya keluar . " Kawan kau park Sohee tu ambil Yoongi aku "

Tiba tiba Sohee bersuara " Otak kau . Bila masa dia tu yoongi kau ? time , dia crush aku an . setahu aku , dia tak couple dengan sesiapa . em , tak ada juga gossip liar mengatakan . ' Tzuyu jelek bercinta dengan Yoongi kacak ' tak ada pun . kan Areum ? " Areum menganggukan kepala .

PPAKK

Pipi Areum dan Pipi Sohee ditampar .

" This is my first slap I ever have . Mak bapak aku tak pernah sentuh muka aku . kau nak sentuh muka aku . " Areum memegang pipinya sambil tersenyum sinis .

PPAK PPAK

Pipi Momo dan Tzuyu ditampar oleh Areum . Mereka berdua tergamam . " Ingat , aku sunbae kau "

" Sunbae ? Sunbae apa kalau perangai macam budak tak matang main serang serang . Eh , kalau sunbae dia boleh move on . Sedar diri yang diorang tu bukan jodoh kau . Eh , bodoh ah " Sohee memimpin tangan Areum berjalan pergi meninggalkan mereka berdua .

" Ingat ni . Your relationship will destroy over our hand ! "

" Eh kesah apa aku gedik " Areum menjerit dari jauh . " Dah ah bodoh " Sohee menekup mulut Areum .

" Eh kau , siapa yang bebel panjang panjang tadi ? kau kan ? aku hempuk muka kau kang "

" eleh . aku malas nak layan sunbae immature tu " mereka berdua meneruskan perjalanan . " aku pun samalah . Kalau ada batang penyapu ke , batang kayu ke tadi . Dah lama aku tibai "

" Uish , gangster . Takut titew " mereka berdua gelak . Jauh di sudut hati mereka . takut akan kehilangan kekasih hati mereka .

Vote + Comments

❝ crush ❞ jimin ; ✔Where stories live. Discover now