" Eh , itukan Areum " Momo yang sudah masuk ke dalam kereta perasan akan kewujudan Areum ." eh , dia nangislah ! Jimin pergilah pujuk dia I tunggu kat dalam kereta " Jimin menutup pintu kereta .
" Are you sure ? " Momi mengangkungkan (?) kepalanya . Tanda setuju . Jimin memandang ke arah Areum yang mula berjalan . Dia pandang semula ke arah Momo .
" Lock kereta " kata Jimin sebelum berlari meninggalkan keretanya .
" Areumieeee " Jimin memanggil . Areum memusingkan kepalanya . Dia ternampak seseorang yang sangat dikenalinya . Dia mengelap air matanya .
Dia menjulurkan(?) tangannya untuk menahan sebuat teksi . Tepat pada masa , teksi berhenti . Dengan pantas , Areum membuka pintu teksi dan masuk kedalam perut kereta .
Jimin yang berdekatan dengan pantas pergi ke arah teksi . Dia mengetuk tingkap teksi .
" Pergi ! "
Jimin masih tidak putus asa , dia masih mengetuk cermin tingkap tersebut .
Pemandu teksi mula cemas , takut cermin kereta teksinya akan mula meretak dan pecah . Dia mengesat peluhnya . Ketakutan .
" Ahjusshi , jalan . "
" Tapi , dia tu ? " Ahjusshi teksi menunjukkan kearah tingkap .
" Abaikan sahaja dia tu . Saya tak layan orang gila . " Ahjusshi teksi hanya meng-o-kan sahaja . Dia mula membawa teksinya dan meninggalkan Jimin .
" Aish ! " Jimin mengeluh dia meraup mukanya . Dia berjalan ke arah tempat keretanya .
×
" Chack ! " Jimin memegang bayi Momo . Dia bermain dengan bayi itu .
" You gila eh ? Baby tu tengah tidur lah . You chack chack dengan dia pun bukan baby I dengar . " Momo yang berada di sebelahnya mula bersuara . Jimin tersenyum palsu .
" Erm , you tinggal dengan siapa sekarang ? "
" Tzuyu . Tapi tzuyu sekarang dia kat University "
" Ouh . Yoongi ? "
" Yoongi ? Dia tak tinggal dengan I lah . Kami bukan ada apa apa pun "
" Tapi , ni anak dia "
" Erm , nanti dia melawat . Maybe . "
×
" Aku nampak dia wei . Dia dengan anak dia . Anak dia dengan Momo !! "
" Kau jangan bukan bukan ah wei "
" Ye ! Aku nampak diorang berdua . Buat apa aku tipu kau ? "
" Wei ! Tu bukan anak Jimin dengan Momo !! "
" Habistu !? "
" Anak .. anak dia dengan .. Yoongi sunbae .. "
airmata Sohee mula bergelinangan . Dia duduk di sofa milik Areum ." Y.. yoongi sunbae ? " Areum mula duduk di sebelah Sohee . Dia memeluk bahu Sohee .
" Nae , dia dengan yoongi sunbae tak sengaja buat .. anak tu .. Aku dengan yoongi dah lama putus . "
" Kau tak cakap pun ... "
" Aku nak bagitahu , tapi bila aku sebut je nama Jimin sunbae kau tak nak dengar . Jadi aku diam kan . "
" ...
×
Okay , author pelik ah . Hurm sudah ii lah ber-author author ni . Panggil eden tqa sudah
Sometime , otak tqa ni biul tau . Okay , let me tell you some few things .
- Graduate .
Jimin , Yoongi , Momo , Jungkook ((sunbae))
dah graduate . Which is , chap sebelum ni tqa dah bagitahu .Sohee dan Areum pun dah graduate .
- Anak .
Tu anak Momo dengan Yoongi sebelum ni tqa dah bagitahu kan ?
- SeokJin+Areum+tinggal serumah
Ingat tak , Jin selamatkan Areum pengsan . Okay kat situ , bila tqa skip kepada beberapa bulan . Diaorang prnh tinggal serumah untuk sebulan . Okay , minah tu dgn Jin dah rapatlah .
Okay , otak tqa dah biul balik . Harap korang fahamlah peneragan dari budak BM lemah .
Dah lah . Gila ((cakap kat diri sendiri))
#tqaredha2k17
YOU ARE READING
❝ crush ❞ jimin ; ✔
Humor➽ dia crush dan dia sunbae ➤ season one s : 061116 e : 210217 ➤ season two s : 230817 e : 170120 ❖ achievement : #13th ❀ fanfiction ❛ 240317 ❜ #2nd ❀ humor ❛ 281017 ❜ #1 ❀ yoonmin ❛ 090618 ❜ #1 ❀ 박지민 #2 ❀ 방탄소년단 #1 ❀ 윤민 ❛ 240120 ❜