+ 44 ❀ Final .

2.8K 215 22
                                    

×

" Jimin sunbae . "

" nae ? Sohee sshi ? "

" Saya ada cadangan . "

" Apa dia ? "

" .... "

×

Areum's .

Aku duduk di dalam bilik tak keluar . Aku hanya baring meniriap sambil bermain dengan telefon pintarku . Laman instagaram aku buka . Aku scroll atas bawah , tiada berita menarik . Aku mematikan telefon dan mula melelapkan mata . Aku mengeluh .

-

" Areum !! " Suara lantang Sohee kedengaran . Nak apa minah ni . bij betul . kacau je aku nak tidur .

" Apa setan ? "

" Babi kau setan ! " Sohee menjeling aku . Ish minah ni . Dahlah masuk bilik aku sesuka hati moyang punya nenek dia je . Taik betul .

" Kau nak apa babun ? " Sohee mengetuk dahiku . Aduh ! Habis dahi aku yang suci lagi berkilat ini diketuk oleh Minah yang babi lagi babi . Hehe , aku babi babikan dia pun , dia lah bestfriend aku !

" Teman aku ajom ! "

" Gi ? " tanyaku acuh tidak acuh .

" teman aku "

" yelah gi ? " dia menguji kesabaran aku #1

" lee seung gi . "

" setan , jawab betul betulah ! " dia buat aku marah #1

" Pergi jalan jalan lah sial ! "

" Kau ni pehal nak curse aku !? " dia buat aku marah lagi sekali #2

" kau tu mula dulu , babi lah , setan lah , babunlah . taik anda dalam mulut anda lah ! "

" hehe . yelah babun . keluar . aku nak siap siap "

" malas ah nak keluar . aku tengok je ah kau mandi . "

" eee taik lah . bermabus setan ! "

" huuu tabah ;) #SoheeTabah2k17 " Sohee memuncungkan bibirnya seperti itik . itik yang gojes . muntah ramai ramai mari !

Dia tertawa kecil .

" takutlah tu , Jimin tak jadi orang first tengok body kau an . aum aum " eh minah ni .

" sial ! " aku menutup pintu bilikku apabila aku dah sepak Sohee berambus keluar . Tak lupa juga kunci . Minah ni memang byuntae tau . Nyirap je .

-

Dah siap ! KakDolaaa dah siappp !

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Dah siap ! KakDolaaa dah siappp !

" Huh , nak kemana ni ? "

" Hati saya "

❝ crush ❞ jimin ; ✔Where stories live. Discover now