+ 25

2.1K 276 7
                                    

Narrator's ,

" See . Sunbae yang buat Areum macam ni !! Sunbae ,, keluar sekarang " Yoongi memandang Sohee lalu dia menjentik dahi Sohee . " Sunbae !! Asyik jentik dahi je "

" Habistu , nak suruh sunbae cium dahi kau . Huh budak " Sohee pout . Jimin sudah naik menyampah . Otaknya tengah serabut . Dia berjalan keluar meninggalkan mereka berdua .


Jimin's ,


Mabuk .. Yes , bila aku stress aku mesti mabuk . Aku jalan terhuyung hayang .  Tiba tiba aku nampak figura perempuan . Macam kenal . Eh , minah ni lagi . " Sayang ~ Are you mabuk ? " Bodohnya soalan . Momo memeluk lenganku . Aku menepis dan menolaknya jauh dari aku . 

" Bikyeo " Momo tersenyum sinis . Apa bendalah Minah ni . Semakkan aku je . " Khaja , saya hantar balik "

" Ya ! Aku suruh kau pergi dari sini . Jangan ganggu aku please .. Please lah .. Aku sayangkan Areum . Jangan ganggu kami . Jebal " air mata ku mula bertakung .

" Ha.Ha . Mianhae sayang . Aku tak boleh buat macam tu . Because .. I really love you " Momo memegang daguku . Degil !

" Baik ! Aku boleh stop ganggu hubungan korang . But , tunggu Areum mati baru aku boleh buat stop ganggu sebab time tu korang dah tak ada apa apa hubungan . "

" Kau kejam Momo . Kejam . Baik kau berambus sekarang "

" Okay . But ingat ye sayang ... I will hurt your Areum . " dia tersenyum sinis lalu beredar dari situ . Dasar perempuan yang tak ada perasaan .

Aku berjalan menuju ke apartment ku .




Vomments

❝ crush ❞ jimin ; ✔Where stories live. Discover now