Narrator's ,
" Aarhhhh " Areum menjerit ketakutan . Kulitnya terseret (?) dengan permukaan gelongsor tersebut . Dan semuanya tiba tiba menjadi gelap pada pandangan Areum .
Jimin , Sohee dan Yoongi turun dari kawasan tersebut untuk mencari Areum .
" Areum... " Jimin berlari ke arah Areum dan mendukungnya .
" Aku dengan Sohee pergi panggil ambulance . Kau tunggu sini . Sohee khaja " Yoongi dan Sohee berlari untuk memaklumkan kepada pihak bertanggungjawab .
" Sayang .. bangun please . Saya janji saya akan jaga awak lebih elok dan tak akan biarkan orang cederekan awak . Itu janji saya ... "
Bunyi siren ambulance kedengaran . Areum dimasukkan kedalam ambulance tersebut .
" Siapa yang akan teman dia ? "
" Saya .. " Jimin menawarkan dirinya untuk mengikutinya . Yoongi mencampakkan pakaian Jimin kepadanya .
" Okay , sekarang awak naik " Jimin mengikut arahan . Pintu ditutup dan ambulance tersebut terus memecut meninggalkan kawasan water park tersebut .
" Nanti kita melawat dia ye " Yoongi menenagkan Sohee yang masih dalam tangisan .
" Now puas hati aku . " Momo melihat apa yang berlaku dari jauh . Dia tertawa jahat lalu beredar dari situ .
-----
" Doktor macam mana keadaan girlfriend saya ? " Jimin menyoal kepada doktor yang baru keluar dari bilik rawatan .
" Hurm , dia masih dalam keadaan koma . Mungkin beberapa minggu dia akan sedar semula . Oh ye , kulit dia mengalami kecederaan . tapi itu cuma kederaan ringan mungkin akibat geseran . "
" Syukurlah .. " Jimin menghembus nafas lega .
" Em .. nanti selepas kamu melawat dia sila berjumpa dengan saya di bilik saya " Jimin mengangukkan kepalanya .
" kalau macam itu saya pergi dulu . " Doktor berjalan meninggalkan Jimin .
" Terima kasih doctor . " Jimin melangkah masuk ke dalam bilik rawatan Areum . Dia melihat keadaan Areum yang sedang terbaring .
" Sayang ... palli irreona " Jimin duduk di hadapan katil Areum . Jimin membelai rambut lurus Areum . Jimin bangun dari kedudukannya .
Jimin mengusap rambut yang menutup dahi Areum . Dia tunduk dan mencium lembut dahi Areum ." Nanti saya datang melawat lagi ye " Jimin melangkah keluar dari bilik tersebut meningggalkan Areum . Jimin mengeluh perlahan . Destinasi seterusnya yang ingin dituju Jimin ialah bilik Doctor yang merawat Areum .
----
" Doctor ? " Jimin melangkah masuk ke dalam bilik doktor tersebut .
" Ouh , duduk " Jimin duduk di atas kerusi yang menghadap Doctor .
" Saya cuma nak bagitahu pasal Areum . "
" Ah , kenapa dengan dia ? "
" Serious ke ? " Jimin menyoal sekali lagi .
" Maybe Areum akan mengalami trauma .. trauma air , gelongsor atau trauma dengan taman tema air "
" A-ah ... "
--------
" Boleh saya tahu wad Kim Areum ? "
" Cik ni siapa ? "
" Kawan dia ... "
" Ah , wad dia di 12-B di tingkat 2 . "
" Ah , khamsahamida "
-------
" Aish , kau ni liat betul nak mati . Macam macam aku usaha . Maybe , cara aku terlalu baik . Aku akan cuba seksa kau dengan cara halus . " Momo mengulus pipi lembut Areum .
" Baik aku keluar sebelum , kawan baik kau datang . Bye sayang . Semoga bahagia sebelum terseksa . " Momo melangkah keluar meninggalkan Areum .
Vomments ♡
YOU ARE READING
❝ crush ❞ jimin ; ✔
Humor➽ dia crush dan dia sunbae ➤ season one s : 061116 e : 210217 ➤ season two s : 230817 e : 170120 ❖ achievement : #13th ❀ fanfiction ❛ 240317 ❜ #2nd ❀ humor ❛ 281017 ❜ #1 ❀ yoonmin ❛ 090618 ❜ #1 ❀ 박지민 #2 ❀ 방탄소년단 #1 ❀ 윤민 ❛ 240120 ❜