Aku melangkah masuk ke dalam rumah baru aku bersama Jimin . Rumah ni hanya ada 4 bilik satu daripadanya di tingkat bawah dan 3 pula berada di atas . Rumah ni juga ada 3 bilik air satu di bawah , satu lagi di bilik utama dan satu lagi di antara bilik ke-3 dan ke-4 . Fefahamlah!
Bilik utama ni memang luas . Siap ada balkoni . Bilik ni aku dah hias dan kemaskan haritu . Aku duduk di atas katil . Depan katil pula ada tv . Senanglah aku nak tengok tv . Nak tengok abang BTS .
Aku membaringkan diri di atas katil . Aku golek kesana kesini . " Wui , guling guling tak ajak . " ya ampun , laki aku ni memang suka buat aku terkejut ke apa .
" Eh abang ni . Suka sangat buat saya terkejut "
" Terkejut takpe , jangan terkentut HAHAHAHAHAHAHA " Lawaknya bang! Choi aku gelak tak ikhlas . Tolong support laki saya ye .
Tiba tiba Jimin memeluk tubuhku yang ramping ni . PHUIh! Siapa ludah tu ?
Dia mencium leherku . Bapak ah! Aku geli ah" bang- ahahaha kai-- geli lah " buat tebiat apa laki aku ni .
" Abang suka bau sayang ni . Bau carrie junior perisa stawberry . " WOI JANGAN BOCORKAN RAHSIA SABUN AKU
Dia melepaskan pelukan . Dia berbaring di sebelah aku . Aku melihat jam dinding sudah pukul 12 malam . Aku harap bighit tak drop apa apa malam ni .
Jimin membuka televisyen . " Sayang , tengoklah film ni dengan abang cerita best ni " aku pun merapatkan lagi kedudukan aku dengan Jimin . Aku pun turut memandang kaca televisyen .
Cerita best agakanya . Setelah beberapa saat , baru aku tahu tu cerita apa . Ouh shit ...
" BABI VALAK ! JANGAN MUNCULKAN DIRI " aku menyumpah setan tu . BAHABI tul . Jimin disebelah ku sudah mengekek gelakan aku . Kurang manis betul .
" Ee , abang ni jahatlah dah tahu saya ni tak boleh tengok cerita hantu . " aku memberikan pandangan yang tajam . Jimin tersenyum manis . Alah alah , tak jadi nak marah . Dia memelukku erat .
" Okay , sekarang ni sayang dah selamat di dakapan abang " dia mencubit pipiku . ADOI . Aku cubit pipi dia balik . Hahaha padan muka .
Lama kelamaan aku tertidur .
❀
Aku terjaga dari tidur . Aku melihat ke sebelah ku . Kosong . Jimin dekat mana ?
Aku mencari di dalam bilik yang hanya diterangi dengan lampu tidur . Tak ada ?Aku melihat jam di telefon ku . 2:30 pagi . Kay faham . Tiba tiba aku terdengar satu suara . Dengan berani aku bangun dari katil , aku melangkah keluar dari bilik .
" Abang ? " aku memanggil tapi tiada sahutan . Uish . Janganlah buat macam cerita hantu . Aku ni pengecut .
" Ouh ye ke ? Hahaha . Okay okay nanti aku kenalkan isteri aku dekat kau ye . Okay okay . Eh it's okay . Take care ye . "
Laki aku bual dengan siapa ? Aku hanya mengendahkan . Esoklah aku tanya . Aku masuk semula ke dalam bilik .
Dahi ku terasa panas . Rupanya Jimin mencium dahiku . " Mimpi indah ye sayang " aku hanya tersenyun sambil mataku terpejam .
↻
Hella! Jangan lupa vote dan comment ye . Thank you ✿
YOU ARE READING
❝ crush ❞ jimin ; ✔
Humor➽ dia crush dan dia sunbae ➤ season one s : 061116 e : 210217 ➤ season two s : 230817 e : 170120 ❖ achievement : #13th ❀ fanfiction ❛ 240317 ❜ #2nd ❀ humor ❛ 281017 ❜ #1 ❀ yoonmin ❛ 090618 ❜ #1 ❀ 박지민 #2 ❀ 방탄소년단 #1 ❀ 윤민 ❛ 240120 ❜