+ 8

3.6K 435 11
                                    

Sohee's ,

" Arhhhhhhh " aku mengeliat . aku membuka kedua dua mata aku . What ! Nak terjojol mata aku dibuatnya bila aku nampak Jungkook sunbae tengah tengok aku . OMG .

Aku menutup mukaku dengan selimut .
Dehell , apa yang dia buat huh ? Eh , wait . Aku melihat pakaian ku . Masih tersarung lagi cuma coat aku je dah hilang . Selamat lagilah dara aku :)

Eh.  macam mana aku kat sini . Dia culik aku ke ? Kenapa dia culik aku ? Tiba tiba selimut dibuka .

" Em , dah puas fikir bukan bukan ? " mata dia sedang melihat mata aku dengan dalam sedalam lautan pasifik . Dalam kan ? Aku menutup muka .

" Ah , sunbae . Keluar lah . Saya nak basuh muka ni "

" Yelah , cepat sikit . Saya tunggu kat luar " sopannya sunbae ni ♥ Eh,, apa ni ?

🍥🍥🍥

Aku duduk menghadap Jungkook sunbae .

" Macam mana , saya ada kat rumah sunbae ? "

" Tak ingat ke ? " Arh , aku cuba ingat balik .

Semalam , aku pergi minum soju . Yes , soju . Aku minum sambil nangis sebab Yoongi sunbae . And ... Jungkook sunbae datang 😱 Dia nampak aku nangis ? Dia nampak aku meraung ? OhMaiGoat :') malunya .

Aku menunduk malu . Ya ampun .

" So ? Ingatkan . Saya nak bawa awak balik tapi , manalah saya tahu rumah awak . Jadi , saya angkut awak kat condo saya ni . Jangan risau .."

" Saya tak usik pun . Cuma bukakan coat awak . "
seriously , aku rasa seram semacam .

" Dah , mogo "

🍥🍥🍥

" Jom keluar ? " Jungkook sunbae ajak aku ke ?

" Em , nanti saya hantar awak balik rumah . Lepastu kita keluar . Lagipun , harini tak ada aktiviti yang menariklah . " 

" Em .. Okay "

----------

Sugaaaaaaaaa_

Jeon Jungkook

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeon Jungkook

- 18 y/o

-Sunbae tahun 5

- Handsome woo ~

- Pemalu

Laki ai , biasalah >^<

agagaga .

your vote and your comment , I'll
appreciated it :) thanks ♡

❝ crush ❞ jimin ; ✔Where stories live. Discover now