Pozn. autorky: Tahle část je krátká. Ale chtěla jsem to udělat tak trošku napínavější, tak doufám, že se mi to trošku povedlo.
Z pohledu Draca
Do místnosti vběhl jeden z našich poslů. ,,Právě jsem se dozvěděl, že se hodlá obnovit Fénixův řád. Můžeš k nám tomu něco říct, Draco," dořekl to a ihned se podíval na mě.
,,A co já s tím mám co do činění?" zeptal jsem se zmateně.
,,Tvá přítelkyně je středem toho všeho," oznámil mi.
Pohltila mě krátkodobá úzkost. Byl jsem tak naštvaný. Vytáhl jsem ze svého saka hůlku a namířil jsem ji na poslíčka. ,,Avada kedavra."
Poslíček padl k zemi a já se okamžitě přemístil. Ihned jsem uviděl starý známý dům.
Neměl jsem tušení co dělám, prostě jsem vešel. Nikdo tady nebyl. Dům byl celý naprosto prázdný. Prošel jsem všechny zdejší pokoje a nikdo tu nebyl.
Bezradně jsem si sednul na židli ke kuchyňskému stolu a podepřel jsem si jednou rukou hlavu.
Na stole ležel jeden hrníček, který jsem hned poznal, protože z něj každé naše společné ráno pila Dakota. Spatřil jsem, že pod ním něco leží. Hrnek jsem nadzvednul a měl jsem pravdu. Ležel tam pěkně složený malý papírek, na kterém bylo napsáno:
Draco, věděla jsem, že přijdeš. Vím, že jsi se nezměnil. Vím, že Pořád Dakotu miluješ a nikdy bys jí neublížil pokud bys nebyl pod vlivem nějakého kouzla, pak jsem si ale vzpomněla jaké to je být pod jejich vlivem.
Vzpamatuj se! Miluješ ji, nenech, aby vás něco rozdělilo a hlavně ne oni.
Je zvláštní, že to říkám zrovna já, ale už to všechno chápu a ty bys měl taky.
Nezlob se.
Bellatrix!
Nechtěl jsem si to přiznat ale ona má pravdu. Stal jsem se stejným monstrem, které jsem dřív tak nesnášel. Vůbec jsem si neuvědomoval, že jí tak moc ubližuji, byl jsem jako v tranzu. Musím ji najít a vysvětlt jí to. Bella mi ovšem nenapsala ani slovo o tom, kde teď jsou.
Tak fajn, tohle bude na mně. Po dlouhé době budu muset zase zapnout mozkové závity. Dlouho, opravdu dlouho jsem nepřemýšlel.
Najdu ji, i kdyby mě to mělo stát život.
Ahoj, ahoj, ahoj. Opět se vám mooc omlouvám, že nová část vyšla až po několika měsících, ale moje inspirace mi řekla adios. :D
Ale i tak doufám, že se vám ahle krátká část líbila a budu strašně moc ráda za vaši zpětnou vazbu.
Papa :)
ČTEŠ
He save•She save [CZ]
FanfictionPokračování fan fikce ( He sad• She sad ). Tentokrát už ale naše hrdiny netrápí jak zachránit Bradavice, ale jak zachránit sebe. Draco s Dakotou budou žít normální život. Ovšem ne bez pomoci kouzel. Tento příkladný pár se bude snažit uchránit kouzl...