Dakota Skotová Malfoyová a Draco Malfoy
Po spoustu utrpení a překážek se nakonec vzali. Oba pochopili, že mudlovský život není pro ně, a tak svůj dům v Londýně prodali a přestěhovali se na místo nedaleko od Malfoyovic rezidence. Draco se stal učitelem obrany proti černé magii v Bradavicích a Dakota pracuje, kde se jí naskytne místo. V poslední době se ale snažila, aby si u nich jejich nový přírůstek zvykl. Nebylo to jejich vlastní dítě. Bylo jim líto Bellatrixina syna Noaha, a tak si ho s Dracem vzali do vlastní péče. Ovšem zanedlouho se jim narodila i jejich vlastní dcera Denise Malfoy.
Bellatrix Lestrangeová
Po plánovaném útoku na Bradavice byla i s jejími pomocníky smrtijedy zavřena do Azkabanu na doživotí. Při smyslech ji držela jen myšlenka na jejího syna a Dakotu.
Narcisa Malfoyová a Lucius Malfoy
Oba dva z útoku vyvázli bez vážných zranění. Na ministerstvu se prokázalo, že Lucius byl pod vládou Bellatrixina kouzla, a tak ho propustili. Teď žije společně s jeho manželkou v jejich rezidenci. Od té doby udržují pravidelný kontakt s Dracem, Dakotou i jejich dětmi.
Fred Weasley
Smířil se s tím, že s Dakotou budou pouze nejlepší kamarádi. Za nedlouho si dokonce našel vlastní přítelkyni Naomi. S Dakotou A s Dracem se pravidelně scházejí.
Julian
Úspěšně ukončil studium ve škole čar a kouzel v Bradavicích. Po škole se nedal na kouzelnickou cestu, ale zalíbilo se mu v mudlovském světě. S Dakotou je stále v kontaktu. Draco proti němu cítí jistou žárlivost, ale nikdy to nechce přiznat.
Takže jsme u konce!
Samozřejmě, že vás tady opět zdravím.
Jsem ráda, že jste tuhle cestu absolvovali se mnou. Nemůžu uvěřit, že to skončilo. Nějak tomu ani nechci uvěřit, takže mě napadlo, že bych mohla udělat příběh Noaha a Denise. Takže mi určitě nezapomeňte dát vědět do komentářů.Mějte se krásně :)
Elizabeth :)
ČTEŠ
He save•She save [CZ]
FanfictionPokračování fan fikce ( He sad• She sad ). Tentokrát už ale naše hrdiny netrápí jak zachránit Bradavice, ale jak zachránit sebe. Draco s Dakotou budou žít normální život. Ovšem ne bez pomoci kouzel. Tento příkladný pár se bude snažit uchránit kouzl...