Râsul acelui om îmi inundă urechile...
Mă uit la Zayn cu disperare doar pentru a-l auzi cum îl contrazice pe acel om. În momentul de față, poate și să mintă, dar doar să spună ,,nu". Aș fi în al nouălea cer.—Haide Malik, spune-i iubitei adevărul.
—Zayn...te rog...
Șoptesc eu cu durere în glas. Acesta se uită către mine cu regret apoi oftează, parcă odată cu ieșirea aerului din plămâni și greutățile cu el.
—Spune-ți-mi măcar voi că Zayn nu a făcut asta! Țip disperată către Andrew și Drake. Andrew, tu îmi povesteai că Zayn e un om bun, el nu ar omorî un om. Nu-i așa Drake? Deja lacrimile îmi inundă fața, vrând Zayn să facă un pas, dar mă retrag. Nu te atinge de mine! Îi spun speriată. La orice m-aș fi așteptat, dar numai la criminal, nu.
Cuvintele mele îl străpung exact ca un cuțit înfipt în suflet, după expresia sa, ce dacă mă uit mai bine în acei ochi, ce știu prea bine să ascundă sentimentele... Văd în spatele lor...lacrimi ce dau să apară.
—Dramă în iubire. Râde în continuare acel om misterios și fără scrupule.
—Iubito... Îi aud din nou vocea lui Zayn.
—Nicio ,,iubito"! De ce ai apărut în viața mea? Era mai bine dacă ne vedeam fiecare de treaba lui.
Îi spun astfel încât să audă doar cei de lângă mine, nu tot grupul de oameni strânși în jurul nostru. Mă gândesc și la reputația lui Zayn de pe aici, chiar dacă a făcut ce a făcut, nu merită să-l fac de rușine, în ciuda șocului pe care îl am.
—Vino cu mine! Se enervează și mă trage departe din mulțime. La început am vrut să mă opun dar care ar fi fost șansele să fie ca mine?
Întinde mâna către un bărbat din mulțime iar acesta îi dă niște chei. Mă uit către el și îmi face semn să merg tot înainte cu el în spatele meu. Îi dau o privire urâtă apoi merg spre îndrumarea lui. Ne oprim în dreptul unei mașini negre ce doar la prima vedere îți urlă în față ,,Sunt mai scumpă decât viața ta!".
—Urca! Îmi ordonă.
Tonul lui deja mă enervează! N-am înțeles, el e vinovat și tot el cu gura mare.
—Ce tot facem aici?! Mă opresc din a face primul pas în a mă urca pe locul din dreapta.
—Tu urci acum, asta facem! Ridică și el tonul.
—Nu mă urc, asta facem! De data asta, eu voi fi cea care pune piciorul în prag, tu vei face ca mine. Nu totul e cum vrei tu, de data asta facem cum vreau eu! Gesticulez nervoasă.
—O da?
***
—Și cum spuneam, mergem la mine sau la tine? Întreabă neutru ca și cum nu m-ar fi luat pe sus, ca și cum nu m-ar fi îndesat la propriu în mașina asta, ca și cum nimic nu s-ar fi întamplat!
—Ești cea mai imposibilă persoană măi frate! Exclam nervoasă cand și răbdarea mea are o limită și e întrecută.
—Uite, eu nu am vrut să o omor pe ea...Tinta mea a fost Stillson! Își găsește imediat scuza.
—Și Stillson ce e ? El nu e o viață? Îi aduc contrariul.
—El e un mort, dar mă rog, dacă fața lui îți inspiră viață, gusturile nu se discuta.
—Zayn!
—Bine... Uite, povestea e așa...Eu cu Lara, am avut o frumoasă poveste de dragoste dar fratele ei, martalogul de mai devreme, nu a fost sub nicio forma de acord cu noi. Mă rog, avea o problema cu mine, eram și suntem din doua grupuri total opuse din această mafie... Mi-e foarte greu să vorbesc despre.
CITEȘTI
Same old love
RomanceVolumul ll ,,Mesaje Anonime". 3 luni... Au trecut atât de repede, atâtea momente frumoase, atâtea planuri de viitor, dar totul spulberat de o minciună. El... Întotdeauna îmi dădea anumite indicii precum că el era, dar din nou am avut încredere în bă...