Capitolul 6

6.1K 322 161
                                    

Perfect. Acum stă rezemat de masina cu spatele la mine ca doar avem orgoliu. Cred ca e a doua țigară ce o termină, nu știu ce să fac, să mă tem pentru sanatatea lui sau... să mă bucur că e de doua ori mai calm! Iar când Zayn e calm e pâinea lui Dumnezeu. Bine, asta e până cand se aprinde și tot ca el face.

— Vreau și eu o țigară!

Găsesc un pretext de a ma băga cu el în seamă. Și cum eu am darul de a găsi cele mai proaste pretexte, uite-mă aici, scoțând o perla. Dacă m-ar auzi mama ca eu tocmai am cerut o țigară, m-ar bate aici și nu aș mai vedea afară o luna. Bine nici chiar așa, n-ar da în mine, dar faza cu închisul în camera e valabilă.

— Ce vrei tu mă? Se uita la mine Zayn puțin uimit.

— Vreau să încerc si eu. Îi zâmbesc în continuare.

— Nu-ți dau nicio țigară. Ți-ar dauna grav sănătății, plus ca daca ți-aș da ție una, aș ramane eu în minus. Deci, nu.

— Zgârcitule.

Spun mai mult pentru mine dar gestul lui Zayn, de a-și întoarce rapid privirea către mine, îmi spune ca m-a auzit.

— Ce ai spus?

— Z...z...zâmbitor! Îmi vine imediat un adjectiv ce incep tot cu z.

— Eu tot aștept niște scuze, nu stiu, acum zic și eu. Vine lângă mine muuuult mai calm.

— Eu tot îl aștept pe Francisco Lachowski, nu știu, acum zic si eu. Îi răspund de îndată.

— Pe cine?

— Pe tine!

Dreg imediat situația și îl îmbrățișez. Îl aud cum oftează apoi mă saruta pe creștetul capului.

— Vorbesc serios, Aby. Vreau să stai departe de el. Și nu o spun din gelozie, pana acum poate din cauza asta o spuneam dar acum a devenit treaba serioasa. Ok?

Imi ridic privirea și îi vad chipul perfect privindu-mă îngrijorat. Îi zambesc apoi aprob.

— Am sa vorbesc cu el, poate e o greseala...

— Abygaaaail!

— Bine, fie cum spui tu. Îmi dau ochii peste cap dar Zayn îmi prinde fata în mainile sale.

— Oricât de mort aș fi dupa ochișorii ăia albastri, tu nu îți dai ochii peste cap la mine. Îmi sopteste, buzele noastre fiind la milimetri distanță.

— Dacă ochisorii astia te roaga să nu mai fumezi? Nu e sanatos. Il privesc intens spre jenanța sa.

— Cere-mi orice dar nu asta.

— Ok, lasa-te de lucrurile rele din viata ta.

— Si a treia?

— Să îți faci timp ca în vacanta aceasta care va veni de Craciun sa stai doar cu mine, fara interventii de genul Derek precum ca va duceți la vreo cursa.

Îmi zâmbește pervers apoi mă saruta scurt pe buze. Deja stiu ce va spune, ca sunt o perversa, desi nu se vede pe el, sau o intrebare de genul ,,si ce vrei sa facem?“ cu referire la continut sexual. Îl știu prea bine.

— Perversă mica, si ce vrei să facem?

Sau amândouă o data.

— Ce-ți mai place sa ma faci perversă, si cica tot eu sunt aia perversă.

— Tu nu m-ai cunoscut ca sa ma faci pervers!

— Te pomenești ca ești vreun pocait.

— Ma subestimezi. Pervers e prea puțin spus pentru mine!

Same old love Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum