Inima îmi bate tare, fiind în stare de șoc. Nu pot să țip, nu pot să mă apăr, nu pot să fac nimic. Mai bine moartă decât să îl trădez pe Zayn. Dar totuși când văd acel cuțit acum adus la gâtul meu, nici să mai gândesc limpede nu pot. Înghit în sec apoi îmi fac curaj să vorbesc.
— Ce vrei de la mine Justin? Întreb cu vocea tremurată. Tu nu ești Justin pe care îl cunosc eu, Justin pe care îl cunosc eu...
Vreau să continui dar palma sa face contact cu fața mea. Lacrimile dau să îmi curgă dau n-am s-o fac. Îmi ridic fața către el și râd nervos.
— Asta era să fie? Ești o javră!
Se uită la mine nervos apoi închide ochii, încercând să se calmeze apoi se uită fix în ochii mei.
— Puteai fi doar a mea. Dar l-ai ales pe Zayn. Acum Zayn te poate salva din mâinile mele? Nu cred.
Îi aud vocea cum vorbește în batjocură. Mii de nervi își fac apariția în mine dar fac și eu ce-a făcut el mai devreme, mă calmez.
— Cred că nu m-ai închis aici doar pentru asta. Și ia cuțitul ăla de la gâtul meu! Îmi fac eu curaj dar proastă mișcare. Parcă adâncește mai tare lama cuțitului pe piele gâtului meu, gata să mă taie.
— Curvo, ai grijă cum vorbești. Nu te-a futut Zayn bine aseară? Probabil era obosit, la câte mai sunt pe lângă tine. Îmi râde în față apoi își revine la starea inițială.
Urăsc cum joacă! Inima îmi bate cu putere, dar acum nu mai e de la frică ci de la nervi. Știe el dacă Zayn m-a futut sau nu, de parcă e treaba lui. Și mai urăsc când îmi spune că Zayn mă înșală. Am încredere în Zayn. Și mai am încredere în faptul că Zayn îl va omorî pe Justin, atunci să vezi domnule Justin.
— Ce știe Zayn despre cel care i-a furat banii?
Ooo, aici era problema. Te-a trimis acel Kyle să vezi dacă Zayn i-a dat de urmă? N-oi fi mare geniu, dar nici proastă nu-s. Cu atât mai puțin, să-l dau pe Zayn pe brazdă.
— Ce bani? Mă prefac ca nu știu dar el adâncește mai tare cuțitul simțind un lichid scurgându-se de-a lungul gâtului meu și o usturime. Gata! Îți spun! Mă dau eu pe brazdă.
— Mă bucur. Vezi că ne putem înțelege? Nu mă mai minți. Crezi că nu știu că a venit Jason la voi?
Deci e adevărat ce a spus Jason. Kyle chiar e implicat în asta, și Justin de asemenea.
— Tot ce știu e că Zayn s-a supărat rău tare. Și că îl bănuiește pe Jason de tot! Mint eu în continuare.
— Fato, eu îl știu pe Zayn destul de deștept dar se pare ca tu mă crezi prost pe mine. De ce l-ar bănui pe Jason că i-a furat banii dacă oricum lui trebuia să-i dea?
Ups... Un mic detaliu. Gândește Aby, gândește...
— De ce nu? Îmi vine în minte prima întrebare dar o altă palmă mult mai dură, îmi vine în primire. Simt imediat în gură un gust metalic, perfect, mi-a spart și buza. Te bănuiește le tine! Ok?! Aproape că îi țip dar îmi pune mâna la gură.
Nu mă simt vinovată. N-am spus adevărul doar. Zayn îl bănuiește pe Kyle, nu dă doi bani pe Justin. Așa Justin se va crede și el important. Nu i-am spus că bănuiește că acel Kyle e în viață. Justin se va duce la stăpânul lui și vor sărbători împreună spunând ,,ce prost e Zayn“ dar nici nu vor ști ce îi va lovi. Maa, nu-s proastă. Defapt, chestia asta am văzut în filme, sper s-o prindă, în orice caz.
— Așa! Zi-i iubițelului tău să-i fie si mai frică de mine. De abia e începutul!
Cum sa nu? Doamne, dacă ar fi Zayn aici, mort ar fi Justin. Oare acum ce face? E bine? Nici nu știu dacă îi voi spune de acest incident. Adică toată vina va cădea pe Drake și chiar nu-mi doresc să se întâmple asta.
CITEȘTI
Same old love
RomanceVolumul ll ,,Mesaje Anonime". 3 luni... Au trecut atât de repede, atâtea momente frumoase, atâtea planuri de viitor, dar totul spulberat de o minciună. El... Întotdeauna îmi dădea anumite indicii precum că el era, dar din nou am avut încredere în bă...