Pe moment nu îmi dau seama la ce se refera. Dar când aud pumnii ce bat în ușă, iar mai apoi un Jason extrem de furios ce îl ia de guler pe Zayn, îmi dau seama chiar prea bine la ce se referă.
— Malik, unde mi-s banii?! Întreabă furios.
Curios e faptul ca Zayn nu protesteaza ce chiar stă nemișcat și se uita plictisit la el.
— Daca îți spun ca cineva a făcut învârteli și ne-a luat banii, mă crezi? Îl intreaba Zayn încă foarte calm.
Jason bufneste în râs apoi îi dă drumul. Toti ne uităm ciudat apoi începem și noi să râdem forțat neștiind de ce o facem.
— Cât de proști mă să fiți să vă fure banii?
Și ne oprim forțat din râs. Râdea de băieți defapt.
— Și așa avem probleme. Îți vom da banii, promit. Știi ca mă țin de cuvant la astfel de lucruri. Încearcă să fie Zayn diplomat.
— Ce ți-am zis Andrew la telefon? Se întoarce Jason catre cel pe care l-a întrebat.
— Ca daca nu îți vezi banii, ne omori pe toți patru.
— Exact! 1, 2, 3,...4! Ne număra pe fiecare în parte, fiind eu ultima către arată cu degetul.
— Pe ea n-o băga! Ridică Zayn tonul.
— Că dacă nu, ce?
Zayn dă să facă un pas gata să-l ia la bătaie, dar Drake ajunge înaintea mea și îl oprește. Îl implor din priviri să stea cuminte si face întocmai.
— Malik, te știu băiat deștept. Eu în locul tău n-aș umbla cu minciunile cu mine. Dă banii odată, știu că ai extras suma dorita din conturi, așa că mai bine mi-ai da banii.
— Omule, ești idiot? Dacă ți-am zis că nu am niciun ban și că am fost fraieriți, ce bani mai vrei? Se enervează Zayn, din nou.
Jason nici nu îl bagă în seama pe Zayn și se așază pe canapea, picior peste picior. Se uită când la Zayn, cand la Drake, când la Andrew. Cel puțin acum ar trebui să mă simt mai bine că nu m-a băgat în asta și de această dată.
Ooo ba nu, acum mă fixează cu privirea, mi-e frică de acest om.— Pe tine nu te sună parintii în continuu? Ce cauți aici?
El de unde știe? O mică bănuială mă cuprinde. Ceva îmi spune că el cu Justin se cunosc. Acum totul ar avea logică! De unde știe Justin toate acele lucruri. Și Zayn realizează acest lucru se pare, că în următoarea secundă e la gâtul lui.
— Deci tu javră te-ai aliat cu Justin?! Țipa Zayn nervos.
Nici Jason nu se lasă mai prejos și se ridică și îl împinge pe Zayn de pe el.
— Care Justin? Justin Bieber? Voi sunteti siguri ca ați depășit adolescența? Și tu Zayn, un singur deget daca mai ridici, mă jur că acum îți zboară capul!
— Hai sictir! Îi răspunde Zayn nervos dar îi dau un ghiont imediat și își închide gura.
— Ți-ai lasat telefonul pe canapea, de cand am venit îți tot suna! Ce Justin tot vorbiti? Ne arata catre telefonul ce l-am dat pe silențios de la atât sunat. Oh, cred ca ne-am cam pripit în a-l acuza pe Jason.
— Jason.
Îi pronunț numele pentru prima oară de când e aici. Îi cuprind atentia incluziv pe cea a baietilor.
— Ascult.
— Ne poți ajuta în a afla de unde știe Justin toate lucrurile despre mine? Adică știe si de mafie.
CITEȘTI
Same old love
Roman d'amourVolumul ll ,,Mesaje Anonime". 3 luni... Au trecut atât de repede, atâtea momente frumoase, atâtea planuri de viitor, dar totul spulberat de o minciună. El... Întotdeauna îmi dădea anumite indicii precum că el era, dar din nou am avut încredere în bă...