— Corect! A treia variantă! Râde Zayn fals. Mișcă-ți fundul ăla în mașina mea! Spune deodată enervat.
Înghit în sec dând să spun ,,da“ dar sunt întreruptă de Justin.
— Nu e obligată să vorbească sau să meargă cu tine! Îi ține piept în continuare. Ceva îmi spune că Justin îl imploră pe Zayn să-i facă ceva.
— Abygail! Daca ții cât de puțin la baiatul ăsta, vino odată cu mine!
Oftez apoi îl iau de mâna pe Zayn și îl trag către ieșire. Noroc ca am apucat să-mi închid macar dulapul și să-mi iau telefonul. Îi zâmbește triumfător lui Justin dar eu îi dau un cot în abdomen, nervoasă.
— S-o crezi tu că ai scăpat ușor pentru tot circul! Îl ameninț șoptind gesticulând exact ca un adult cu degetul aratător.
— Uuu, sexy si rea.
Înnebunesc! Îi arunc o privire urâtă înainte de a mă urca în mașină, ușa fiind deschisă de marele gentleman Zayn Malik. Încă îmi rânjește! Nu e coreect.
— Să știi că voi avea probleme cu absențele. Ce vom face? Îl întreb în timp ce se așază pe locul șoferului.
— Specialitatea mea! Îmi zâmbește malefic. Simplu, iei o scutire medicala, copiii din ziua de azi, nu mai știu nici cum să scape de absențe, cum a ajuns generatia asta? Vorbește exact ca un moș ce se uimește de cum au ajuns nepoții săi.
— Poftim? M-ai făcut cumva copil? Mă revolt eu.
— Aveți cumva 18 ani și nu știam? Mi-o întoarce el imediat.
— Deci v-ați culcat cu o minoră? Știți ce înseamnă asta? 7 ani cu suspendare! Nu și-a găsit persoana căreia să-i închidă gura, clar.
— Luna viitoare faci 18, deci nu știu frate, te descurci. Se scuză el imediat.
Râd văzându-l cu mainile sus în semn de capitulare, dar nu pentru mult timp, deoarece își pune din nou mainile pe volan. Observ că suntem în fața spitalului din centrul Londrei, de ce?
— Înainte de a te întreba ce căutăm aici...mai bine tac din gura?
Chiar mă tem de ce răspuns îmi va da. Un lucru e sigur de când stau cu Zayn. E cea mai imprevizibil, ca vremea. Acum e soare, acum tună.
— Ceva îmi spune că nu te-am dezvirginat și vreau să vad dacă mai esti sau nu. Îmi spune el pe un ton serios.
— Poftim?! Ar mai fi cazul să menționez socul din glasul meu?
— Panicato! Bufnește în râs. Am venit să-ți luam acea adeverință.
Băiat mai bipolar ca acesta n-am mai văzut în viața mea. Încă îl privesc terifiata dar îmi revin cand o văd pe mama în fața spitalului. Imediat îmi dau capul în jos, spre partea unde stă Zayn, încercând să nu mă vadă.
— Wow, tu treci direct la acțiune! Vrei să imi dau eu pantalonii jos sau e mai incitant pentru tine să o faci tu?
Daca el a crezut că vreau să-i fac vreun blow job, mă împușc! Minte mai perversă ca asta mă jur ca n-am mai văzut. Ridic mâna apucându-l de gulerul bluzei tragându-l în jos, la doar câțiva centimetri față de mine, punăndu-l și pe el să se aplece fiind amandoi după bordul masinii.
— Ascultă la mine, cea din fața cladirii, e mama! Dacă mă vede, și am probleme din vina ta, ai încurcat-o cu mine! Îl ameninț nervoasa, spre amuzamentul său total.
— Și cum anume? Mă provoacă in continuare cu aceeași aura de play-boy.
— Nu ai vrea să...
CITEȘTI
Same old love
RomanceVolumul ll ,,Mesaje Anonime". 3 luni... Au trecut atât de repede, atâtea momente frumoase, atâtea planuri de viitor, dar totul spulberat de o minciună. El... Întotdeauna îmi dădea anumite indicii precum că el era, dar din nou am avut încredere în bă...