Desi ma uitam la el fara a-mi vine a crede, își menținea rânjetul pe buze. Eram plină de nervi, stiam ca eram total neputincioasă. Dacă încercam să-l plesnesc, mi-era că se întoarce palma la mine cu mult mai mult efect din partea lui.
— Ești în dubii, nu? Pe de o parte viața iubitului tău, pe de o parte, orgoliul tău, dar mai mult al lui. A început să vorbească Justin uitându-se în jur, dar numai la mine, nu. Hai sa întrăm în casă.
Cand l-am auzit m-am dat un pas înapoi robotizat.
— Nu te violez, și în plus, ești la un metru de mine, te-aș fi putut luat pe sus cu ușurință în casă dacă aș fi vrut să-ți fac vreun rău.
,,— Am ajuns la mine acasă, nu te-am dus într-o pădure să te violez, stai liniștită! Își dă ochii peste cap când iese din masină.“ e primul lucru ce îmi vine în minte, amintindu-mi de Zayn, prima oara cand m-a dus acasă la el. Decid totusi să intru în casa... Dacă ar fi fost Zayn aici m-ar fi bătut el înaintea lui Justin, iar dacă a aflat ca m-am dus la Justin, pot jura că a turbat de-a binelea, și că e în stare să vină până aici cu tot cu închisoare, gratii sau ce-l mai ține acolo.
După ce pășesc în casă, el închide ușa, punându-mi se un nod în gât. Ma uit în jur si văd o casă mobilata cu bun gust, deși se vede tușa personală masculină. Nu arată a o încapere de torturat oameni, e bun începutul deci.
— Ia loc pe canapea. Am să-ți arăt ceva.
Desi l-am privit sfioasă, am decis sa fac cum spune, deoarece deja sunt în casa lui, ca vrea sa îmi facă ceva sau nu, nu mai am scăpare. A fost o nebunie sa vin pana aici.
— Vezi laptopul ăsta? E ceea ce te va face să te răzgândești sau... Stii ceva? Nu-mi place sa stric surprize, te las pe tine să decizi.
Daca băiatul ăsta a înnebunit de-a binelea stau și mă gândesc daca ar trebui să îl ascult mereu pe Zayn.
Decid să nu iau în considerare tonul său arogant, sau alte incertitudini, și mă uit atentă catre acel laptop ce îl deschide.
Deodată totul nu mi se mai pare o glumă și nici o greșeală ca am venit aici. Îl vad pe Zayn cum e în baie, bătut de ceilalți, în stare gravă. Din cauza șocului îmi pun mâna la gură, lacrimile făcându-si apariția. Nu poate fi adevărat, el...
— E într-o închisoare, nu poate fi bătut! Continui cu voce tare deoarece, nici să judec nu mai pot.
— Daa, și închisoarea e un centru educativ, unde te învață în ce mana sa tii furculița si în ce mana sa ții cutitul. Aaa, sa nu uităm, se împarte și prăjituri! Tonul său ironic mă dezgusta, sunt sigură ca el a pus asta la cale. Nervii deja mă cuprind cu totul si mă fac să simt cum vreau să-i fac mult rău lui Justin. Vezi omul ăla înalt de acolo? Îmi arată către coltul monitorului. El este cel care are o cască prin care îi spun ce să facă, mai are si un cutit la el, și știi ce reies din lucrurile astea două? Ca daca nu accepti, viața lui Zayn se oprește aici. Deci?
Orice, dar nu asta. Amenință-mă cu orice, dar nu cu asta. Închid automat ecranul laptopului, nervoasa. Nu permit asta, nu permit absolut nimic. Trebuie să mă adun, nu îl pot lăsa pe Zayn.
— Daca accept, cum știu că Zayn va fi teafăr si că va ieși din închisoare? Intreb pe un ton neutru, neavând putere sa mai exprim vreo stare.
— Pai, vei fi de față cand îi voi spune acelui om să-l lase pe Zayn. Iar vina se va abate asupra lui Kyle care e mort, că el ar fi omorat-o pe sora lui Jason, iar mai apoi s-a dus sa se sinucida în casa ei. Simplu.
Oftez, apoi închid ochii, lăsând o lacrimă să se scurgă...
— Accept.
Pentru Zayn fac asta. Ma voi simti ca ultima femeie de pe pământ, dar Zayn chiar merită.
CITEȘTI
Same old love
RomanceVolumul ll ,,Mesaje Anonime". 3 luni... Au trecut atât de repede, atâtea momente frumoase, atâtea planuri de viitor, dar totul spulberat de o minciună. El... Întotdeauna îmi dădea anumite indicii precum că el era, dar din nou am avut încredere în bă...