Capitolul 12

5.1K 270 120
                                    

M-am uitat uimită la polițiști apoi am încercat să-mi găsesc cuvintele. Dar gândul ca Zayn ar putea plăti scump pentru asta mă distruge.

— De unde aveți dovezi ca el ar fi făcut asta? Pun ce mai ciudată întrebare dar curiozitatea asta e extrem de puternică.

— Domnișoară, noi nu v-am spus ca suntem disponibili să răspundem la întrebări stupide. Am întrebat daca îl aici locuiește Zayn Malik sau nu.

Își pierde cumpătul unul dintre polițiști. Am luat o gura mare de aer apoi m-am întors către camera în care se aflau Zayn cu mama sa. El își ridică privirea către mine, întrebând din priviri ce e. Cum pot să-i spun eu toate astea? Cum pot eu să-i stric ziua așa? Îmi mușc buza de jos puternic apoi dau sa vorbesc dar unul dintre polițiști intră în casă și îmi ia dreptul la cuvânt.

— Dumneavoastră sunteți Zayn Malik?

Zayn se uită nedumerit la polițist apoi la mine. Și mama sa intră în stare de soc și parcă mă imploră să-i spun ca nu e ceea ce crede.

— Da. Șoptește Zayn speriat, dar nu cum sunt eu. O face într-un mod mai...calm.

— Sunteți acuzat de moartea lui Kyle Benson.

Mama sa începe să plângă din cauza șocului ce a avut un impact emoțional mult prea mare. Zaynbo îmbrățișează strâns apoi se uită la mine rugându-mă sa nu plâng. Dar nu pot. Fug la el în brațe vrând să-l simt macar o ultimă dată atât de aproape de mine.

Imaginea ce se desfășoară în fața mea mă dă cu totul peste cap. Să-l văd pe Zayn încătușat iar pe mama sa lângă plângând. Trebuie sa fiu puternică, mi-am spus dar totuși nu pot. Dacă toate astea sunt mâna lui Justin mă jur ca eu cu mana mea îl omor. Vorba lui Zayn, intru în pușcărie dar măcar știu că am făcut o treabă.

— Aby, toată baza mea rămâne pe tine. Du-te mai întâi la Drake și Andrew, discută cu ei. Apoi va duceți la Jason. Mama, tu găsește-mi un avocat bun care e dispus să țină cont si de știi tu ce.

Adică treburile murdare. Offf Zayn, nu puteai fi și tu un om normal ce nu are astfel de implicări?

Când văd că Zayn iese cu acei oameni din casă parcă înnebunesc.

— Ce facem? Mă îndrept catre mama lui Zayn ce e distrusă biata femeie.

— Il voi suna pe avocatul în care am cea mai mare baza și este cel mai bun din țară după mine. Tu scumpo du-te la băieți si gasiti soluția la care se referea Zayn, tu știi mai bine decât mine situatia. Se oprește apoi oftează în timp ce se uită prin camera dupa lucrurile sale.

— Ma duc imediat.

Spun hotarata incercand sa-mi aduc aminte unde exact stau Drake cu Andrew.

***

— Drake? Bat la ușă fiind puțin grăbită deoarece în maxim o ora ne găsim cu avocatul, m-a sunat Trisha mai devreme. Andrew?

Scot telefonul din geacă incercand sa găsesc numarul de telefon a lui Drake, pentru ca asta e singurul ce îl am dar Andrew se arata în fața ușii.
Intru fara a mai fi invitată apoi incep sa zic totul printr-o singura răsuflare.

— Eram cu Zayn si mama sa în sufragerie si dintr-o dată a sunat cineva la ușă. Am zis sa mă duc eu, ca sa mai poată vorbi si ei, dar ghiciți cine era. Erau poliția. Îl căutau pe Zayn, cineva l-a acuzat de moartea lui Kyle. Zayn mi-a spus sa vin la voi ca mai apoi să-l anunțam pe Jason! Aa, si in mai puțin de o oră trebuie să ne întâlnim cu avocatul.

Amandoi m-au privit socati în aceste 5 secunde,ca atât mi-a luat să spun totul. La stres vorbesc repede, mult și prost. Sper să fi înțeles ceva.

Same old love Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum