,,Já nechci,'' poslouchali jsme skučení leadra, který s jednou nohou ve třmenu a jednou rukou na sedle přesvědčoval Shay, že nic takového nepotřebuje. ,,Prosím, já nechci.''
,,Pořádně se vyšvihni,'' ignorovala jeho prosby. ,,A dosedej jemně a opatrně. Běda ti, jak mu na ty záda žuchneš jako pytel brambor,'' pohrozila mi bičíkem a odstoupila od Nka i od koně.
Dál už N nic nenamítal a s největší silou se odrazil. Až skoro sedlo koně minul. Nakonec se však ale stihl zachytit hřívy a na koni zůstat. Od koně si tenhle čin vysloužil pouhé pohození hlavy.
,,Whoa... Jsem tam!'' zakřičel a zvedl vítězně ruce nad hlavu. ,,Jsem tam, kluci!'' otočil se na nás. Zatleskal jsem mu a ke mě přidal i Ken a Hyuk.
,,Soustřeď se,'' pronesla Shay a tím nás umlčela a získala si Nkovu pozornost. ,,Ve třmenu máš jen první třetinu nohy. Paty dolů a ke koni. I na druhé straně.''
,,Ah, ale to bolí,'' zaskučel N, když mu upravovala vnitřní nohu do správné pozice.
,,Otěže pusť,'' opět přešla jeho naříkání. ,,Nebudeš je potřebovat. Teď pobídni koně do kroku. Stačí lehké stisknutí obou holení a popostrčením pomocí zbytku těla.'' Bylo vidět, jak se N snaží koně uvést do chodu, ale snad ani jeho nejsilnější stisk byl marný. ,,Ne, ne. Hakyeone, poslouchej. Koně musíš popostrčit tělem. Stiskni nohy a jakoby se zhoupni tělem.''
N přikývl a podle pokynů Shay pobídl koně. Ten se na jeho povel dal do kroku. Tváře leadra se rozzářila štěstím z úspěchu. ,,Dobře,'' kývla Shay. ,,Nemáš pocit, že ztrácíš rovnováhu?''
,,My musíme mít perfektní rovnováhu. Tohle nic není,'' mávl N rukou, jak kdyby snad byl nějaká primadona. Kůň v pravidelně velkém kruhu obcházel Shay, jenž držela to velice dlouhé vodítko a sledovala pohyby Nka.
,,Dobře,'' pokývala hlavou Shay. ,,Jestli to půjde takhle dobře s každým, bude to dobré pro další krok.''
,,Vážně?'' zavrtěl se N v sedle a kůň okamžitě zastavil. Zmateně se rozhlížel co se to děje.
,,Kůň se zastavil,'' pokrčila Shay hlavou. ,,To nic není. Opět ho pobídni. A narovnej se v zádech, nejsi stařena.''
***
,,Kdo je další na řadě?'' zvolala Shay, když N cupital kolem ní. ,,Hej, myslela jsem, že se dohodnete,'' otřela si čelo.
,,Tak třeba já!'' přihlásil se Ken a už sbíhal malou tribunu, na které jsme seděli.
,,Aby ten se někam nevrhl,'' pronesl tiše Leo a musel jsem se téhle pravdě zasmát.
Ken minul Shay a mířil odhodlaně rovnou ke koni. ,,Počkej, Kene!'' zastavila ho Shay. ,,A helma je k čemu?''
,,K tomu, aby byla zajištěna naše bezpečnost,'' pronesl tiše a se skromností, jako když káráte dítě za velkou chybu. Vzal si od Shay helmu, nasadil si jí na hlavu a pokračoval ke koni. ,,Už můžu nasednout?''
,,Chceš to zkusit sám,'' podivila se Shay. ,,Pokud to zvládneš, tak klidně.''
Ken přešel k levé straně koně. Shay nás instruovala, že nejlepší je nasedat, sesedat a vlastně cokoliv dělat z levé strany. Ken strčil pravou nohu do třmenu a otočil se na Shay. ,,Takhle?''
,,No zkus to,'' pronesla zaraženě Shay. Ken se odrazil a sotva dosedl, už nám všem bylo jasné, že do třenu vložil špatnou nohu. Díky čemuž teď seděl obráceně.
ČTEŠ
Ozvěny minulosti - POZASTAVENO
FanfictionNa začátku června v roce 2012 se vydávají VIXX na odpočinkovou cestu, aby načerpali inspiraci na další písně. Nedávno debutovali a nával pozornosti je odzbrojil a vyčerpal. Navíc to mezi členy skupiny ještě zcela neklape. Proto se rozhodli vydat do...