" cousin "

9.2K 536 105
                                    

[1 gün önceki gece Jimin]


Hwa Min'in yanından ayrılarak annemin yanına gittim.

Kuzenim Mi Sun'da ordaydı. Lanet olsun bu kız neden ve ne zaman geldi ki buraya?

"Oh, Jimin oppa gelmiş!!" diyerek boynuma atladı.

"Yılışıklığı kes. Rahat bırak beni." dedim ve kendimi ondan kurtararak annemin yanına oturdum.

"Anne bu kızın ne işi var burda? Yıllardır Amerika'daydı."

"Sinirlenme canım oğlum. Teyzen artık Kore'ye taşınıyor. Amerika'daki işleri yıllar sonunda bitti. Evlerini düzenleyene kadar bizimle kalacaklar." dedi annem.

"Sakın bana bu kızla aynı okula gideceğimi söyleme..."

"Ne yazık ki evet. Üzgünüm."

Kahretsin! Bu kız bana aşık küçükken 'senle evlencem ben' diyip öpmeye çalışırdı. Neyseki taşınmışlardı ve kurtulmuştum ondan. Ama şimdi yeniden... Ve aynı okuldayken.

Tanrım, herkesin erkek kuzeni olur neden benimki kız? Banada erkek verseydin olmaz mıydı?

Tanrım, herkesin erkek kuzeni olur neden benimki kız? Banada erkek verseydin olmaz mıydı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[Y/N: Mi Sun]

"Anne ben banyoya giricem. Sakın ama sakın bu sapığı benim odama sokma. Sakın." dedim son cümleleri kulağına fısıldayarak.

Mi Sun'da bizi duymaya çalışıyordu. Kim bilir ben banyoya gireceğimi söyleyince neler düşündü?

Odama girip kendime ait olan banyoya girdim.

İyice yıkandıktan sonra kendimi yatağa attım.

Aklımda Hwa Min'i öptüğüm zamanlar canlanınca istemsizce gülümsedim.

Hey, sen Park Jimin'sin. Sen etkilenmezsin, etkilersin.

Evet öyleyim ama sanırım bunu birisi bozmak üzere.

Sabah uyandığımda ilk işim banyoya girip el yüz yıkamak oldu.

Okul kıyafeti giymediğim için annemdeki kendime ait eşyalardan giyinip telefonumu- Bir saniye... BENİM TELEFONUM NERDE?!

Hızlıca aşağı indim ve elinde benim telefonumu tutan bir Mi Sun gördüm.

Beni görünce hızla telefondan bir şeyler yapıp şirin olmaya çalıştı. Bakın çalıştı diyorum.

"TELEFONUMUN SENİN ELİNDE NE İŞİ VAR?!" diye gürlememle yerinden sıçradı.

Annemde galiba benim bağırmamla uyanmıştı.

"Ş-şey..."

"NE?!"

"Ma-masanın üstün-de duruyodu yeni almıştım elime ge-gerçekten."

"SANA İNANACAĞIMI MI SANIYORSUN?" diyip elindeki telefonu hızlıca aldım ve ilk baktığım yer tabikide mesajlardı.

BİR DAKİKA. BURDA HWA MİN'DEN HİÇ MESAJIM YOK MU GÖZÜKÜYOR YOKSA SADECE GÖZ YANILMASI MI?

"SEN BENİM MESAJLARIMI KARIŞTIRDIN?!"

Kafasını eğdi cevap vermeden.

"CEVAP VER BANA!"

"E-evet."

"LAN BAKIYORSUN NEDEN SİLİYORSUN O KADAR MESAJI?"

Ağlayarak odasına koştu.

Lanet olsun ya. Hwa Min'le olan tüm mesajlarım silindi. Yok yok hata bende. Bu evde bana takıntılı birisi varken ne diye telefonumu burda unutuyorum?

Hwa Min'e mesaj atmak için yazmıştım ki 'Engellemiş olduğunuz kullanıcıya mesaj atamazsınız.' yazısıyla sinir iyice tepeme çıktı.

Hemen engeli kaldırıp Hwa Min'e mesaj attım.

chimxchim
hwa min

günaydın

nasılsın

hey

orda mısın

Neden cevap vermiyor bu kız?

chimxchim
hwa min

eğer birisi sana kötü bir şey yazdıysa onun adına özür dilerim

lanet olsun özür dilerim

nerdesin

Aramalıyım bence.

Hwa Min aranıyor...

...

...

Aradığı-

Çıldırıcam! Nerde bu kız?!

Okulada geç kaldım. Acaba Hwa Min gitti mi okula?

En iyisi evine gitmek.

Arabamı arasokağa park edip Hwa Min'in evine yürüdüm.

Zile basıp bekledim. Açılmadı. Tekrar çaldım yine açılmadı.

Ah, Tanrım bu kız nerde?

***

Bölüm geç geldiği için özür dilerim.

Mi Sun'a sinir oldunuz değil mi?

Sonraki bölüm bu sefer gecikmeyecek 😘

Find Me | Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin