Yolumuz kısa sürmüş ve bara gelmiştik.
Barda beni kimlerle tanıştırabilir ki?
Dışarı çıktık ve yanyana bara doğru yürümeye başladık.
Kapıdaki görevliler Jimin'i tanıdıklarından girmemize müsade ettiler.
Jimin beni barmenin bulunduğu bölüme götürüp bir sandelyeye oturttu. Ardından "Sen burda bekle ben geliyorum tamam mı? Sakın bir yere ayrılma. Bir şeyde içme, kimseye cevap verme." dedi.
"Tamam anne." diyerek dalga geçtim.
"Komik değil. Ayrılma bir yere oldu mu?"
"Peki. Şey meyve suyu bari içsem?"
Barmenden meyve suyu istedi "Sen iç gitmem lazım şimdi." dedi ve koşarak gözden kayboldu.
Meyve suyumu aç karnıma karşın içmeye başladım. Üstümde okul kıyafetleriyle duruyordum ve bazı kişiler bana tuhaf bakıyordu. Keşke üstümü giyseydim.
Arkamdan müzik sesleri gelince o tarafa döndüm.
Bir gruptu. Ama bir dakika. Benim gördüğüm kişi Jimin mi yoksa ben mi açlıktan yanlış görüyorum?
OMO! BU JİMİN'Dİ!
Daha dikkatli baktığımda Jimin olduğunu farkettim. O da bana bakıyordu ve gülümsüyordu.
Şarkıyı söyleme sırası ondaydı ve bana bakmaya devam ediyordu.
Söylemeye başlayınca sesinin harikalığınada şahit oldum. Sanki özenle yaratılmış gibiydi. Her şeyiyle harikaydı.
Gülümsedim ve şarkı bitene kadar Jimin'e baktım.
Demek ki Jimin bir gruptaydı. Ama bunu hiç bilmiyordum. Okuldakiler biliyor mudur acaba?
Jimin ve grubu ayağa kalkıp selam verdiler ve Jimin son kez bana bakıp içeri girdi.
Bende yerime oturup Jimin'in gelmesini bekledim.
Çok geçmeden Jimin gelmişti hemde yanında 6 kişiyle daha birlikte.
Yakından hepsi dahada yakışıklılarmış. Tek tek hepsine yürüyesim geldi.
"Bu Hwa Min. Benim okuldan tek kız arkadaşım. Hwa Min bunlarda benim 3 senedir birlikte olduğum grup Bangtan." diyerek tanıttı.
İçlerinden birisi elini uzatıp "Selam, ben JHope. Tanıştığıma memnun oldum Hwa Min." dedi.
Elini sıkıp "Bende memnun oldum." dedim.
Yüzümüze flash patlayınca gruptan birisi "Çocuklar çıkma vaktimiz geldi. Koşun!" dedi ve çıkışa doğru koşmaya başladı.
Jimin elimi tutup benimle beraber dışarı çıktı.
Hepsi derin bir nefes aldılar.
"Siz Jin hyung'un arabasıyla eve gidin. Bizde oraya geliyoruz. Bir yere gitmeyin." dedi Jimin.
Hepsi kafa sallayınca tavşanı andıran birisi "Jimiiin~ Ben sıkışıyorum o arabada. Bende sizinle gelseeem?" dedi.
"Jungkook boşuna sevimli olmaya çalışma. Senin çeneni çekemem ben."
Adını öğrendiğim tavşan suratlı Jungkook yüzünü asıp arabaya ilerledi.
Hepsi büyük arabaya binip yola koyuldular.
Bizde Jimin'in arabasına bindik ve onların arkasından ilerledik.
"Neden almadın çocuğu arabaya. Yazık oldu." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Find Me | Park Jimin
Fanfiction"Seni bu zamana kadar farketmediğim için kendime kızıyorum."