" i don't forget "

6.7K 515 85
                                    

Gözlerimi yüzümde patlayan flaşla açarak Jimin'in küfür ettiğini duymuştum.

"Bu ne güzel günaydın deme şekli böyle.."

Uykulu sesimle söyleyerek yatağın diğer tarafına döndüm.

Jimin'in ısrarları sonucunda evime gelmiş, beraber uyumuştuk.

Şimdi ise fotoğraflarımı çekiyor- FOTOĞRAFLARIMI MI ÇEKİYORDU?!

Gözlerimi hızla açarak telefona bakıp gülen Jimin'e baktım. Yerimde doğrularak bakışlarımı telefona çevirdim. Tanrım... Bu ben olamam. "Jimiiin!"

"Efendim?" Sırıtarak bana baktığında koluna vurdum.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?"

"Sevgilimin uyurken fotoğrafını çektim ne var bunda? Baksana çok tatlısın~"

Dudağını ısırarak fotoğrafı bana gösterdi ve geri kendine çekip onu duvar kağıdı yaptı.

"Yah, Jimin!"

"Tch, tch... Adımla seslenmek yoktu?"

Oflayarak yastığıma geri yattım. Üstümde ağırlık, yanağımda ise sıcaklık hissedince omzumun üstünden Jimin'e baktım.

Bir şey söyleyecekken çalan telefonla üstümden kalkıp komidinin üstündeki telefonu aldı.

"Kim arıyor?"

Telefona bakıp göz devirerek bana döndü. "Taehyung."

Telefonu açıp geri yanıma oturdu ve bağdaş kurarak konuşmaya başladı. "Alo... Evet... Geç kaldık... Bana mesaj atarsınız... Tamam, görüşürüz."

"Ne dedi?"

Merakla ona bakıp yüzümü avucumun arasına aldım.

"Okula neden gitmediğimizi sordu sonrada gece sahneye çıkacağımızı söyledi."

"Hmm, bende gelebilir miyim?"

Bana 'ciddi misin' bakışları atarak güldü. "Bunu neden sorma gereği duydun ki? İstemesende götürecektim zaten."

"Ji-"

Adını söyleyecekken bana kaşlarını kaldırıp işaret parmağını yüzüme doğru salladı.

"Yani aşkım~" şirince gülümseyip yanağından öptüm ve yatakta kayarak ayağa kalktım.

"Kahvaltımızı dışarda yapalım mı?"

"Nasıl istersen."

El çırparak yatağı toplamaya başladım.

---

"Ben bir tane daha tost alabilir miyim?"

"Tabi efendim."

Garson bezmiş bir şekilde yanımızdan ayrılıp bana yeni tost yaptırmaya gitmişti.

Jimin ise bana şaşkınca bakıyordu. "Hwa Min, bu beşinci olacak. Sencede çok değil mi?"

"Lokmalarımı mı sayıyorsun sevgilim? Ne kadar kaba bir davranış. Hem tostlar elim kadar bile değil, ağzıma atsam bitiyor."

Gülerek kahvesini içmeye devam etti.

---

Dışarıda biraz gezindikten sonra gece Jimin'in sahneye çıkacağı bar için hazırlanmaya eve gelmiştik.

O kendi evinden birkaç kıyafet alarak benim evimde giyinmeyi istemişti. Orada giyince ne oluyorsa..

Ben banyoda giyinip saçıma düzgün bir şekil vererek çıktım. Jimin'de hazırlanmış yatağın üstünde telefonla oynuyordu.

Beni görünce gülümseyip eliyle gel işareti yaptı. Telefonu bir şey gösterecekmiş gibi bana uzattığında yalan yaptığını beni kolumdan çekip yatağa yatırınca anlamıştım.

"Gitmeden önce bir öpücük alayım."

"Ayaktaykende yapabilirdin."

Omuz silkip hiç beklemeden dudaklarıma yapıştı. Bi' nefes alsaydım!

Ellerini iki yana koyarak dudaklarını hareket ettirdi.

Nefes almak için çekildiğinde ben bitti sanarken bu seferde boynuma yönelmişti ki, kurtarıcım telefon sesiyle geri çekilmek zorunda kalmıştı.

Mesaj atanın Taehyung olduğunu ettiği küfürlerden çok iyi anlayabiliyordum.

"Beni bekliyorlarmış."

"Gidelim o halde."

Gülümseyerek ayağa kalktım. Kapıya ilerlerken bileğimden tutunca gözlerimi ona çevirdim.

"Bitti diye sevinme aklımda tutuyorum, şimdi olmazsa gelince devam ederiz."

Ona 'ciddi misin' bakışları atarak sesimi incelttim ve onun dediğini taklit ederek yüzümü buruşturdum.

"Bitti diyi sivinmi iklimdi titiyirim. Sapıklıkta master yapmışsın, bravo."

***
Smut için biraz daha bekleyin. 😏

+15 vote ve +30 yorumda yeni bölüm gelir.

Yıldıza basmak çokta zor değil :)))

Find Me | Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin