"i miss u"

6.1K 375 341
                                    

-5 Ay Sonra-

Jimin'den ayrılmamın üstünden geçen 5 ay içerisinde herşey değişmişti.

Bende değişmiştim.

Eskisi gibi değildim.

İki ay boyunca kendime gelemesemde Baekhyun beni kendime getirmişti.

Jimin'i unutmama yardım etmişti ve başarmıştı da.

Şimdi ise onunla birlikte geldiğim buz pateninde kaymamak için itiraz ediyordum.

"Baekhyun! Ben oraya asla çıkmam. Ayağım kayarsa düşerim. Hem çok soğuk."

"Ben senin yanında olacağım, korkmana gerek yok. Üşüyorsan bak burada giymek için montlar var."

Askılıktaki montlardan birini bana giydirip önümü kapattıktan sonra yerdeki patenleri alarak bana gösterdi.

"Kararın?"

Bakışlarımın onun ve elinde tuttuğu patenin üstünde gezdirip elime alarak kafamı salladım.

"Pekala. Ama eğer düşersem bana gülmek yok. Tek bir kıkırtı duyarsam olacaklardan ben sorumlu değilim."

Ellerini iki yanına tutup sahte bir korkuyla gözlerini büyüttü.

"Aman tanrım! Çok korktum."

Ağzımı oynatarak onu taklidini yapıp banka oturarak ayağıma patenleri geçirdim.

****

"Ah, totoşum... "

Kalçamı ovalayarak yemek yiyeceğimiz yere doğru ilerlerken hala gülmemek için binbir yol deneyen Baekhyun'a göz devirdim.

"Hele bir gül-"

Cümlemi tamamlayamadan kahkaha atmasıyla yanaklarımı şişirerek hızlı adımlarla bir pizzacıya girdim ve boş masalardan birine oturup içeri gülerek gelmesiyle garsonu çağırdım.

İkimizde siparişlerimizi söyleyip beklemeye başlamışken kollarımı bağlayıp surat asarak başka yöne baktım.

"A-aa, bana trip mi atıyorsun şimdi?"

Cevap vermeyerek hıh'ladım.

"Tamam tamam özür dilerim."

Ona göz ucuyla bakıp olumsuzca kafamı sallayarak tekrar kafamı çevirdim.

"Bu çok kuru oldu."

"Pekala. O zaman istediğin buysa..."

Ayağa kalkıp sandalyeye basarak yükseldiğinde bazı bakışlar bize dönmüştü.

Kollarımı açıp elimle işaret ederek inmesini söyleyip gözlerimi büyüttüm.

"Ne yapıyorsun aptal! İn aşağı!"

"DÜŞTÜĞÜN İÇİN SANA GÜLMEMELİYDİM. ÇOK ÖZÜR DİLERİM. AFFET BENİ SEVGİLİM."

Göz devirip başımı ellerim arasına alarak diğerlerinden gelen seslerle kaçamak bakış atıp Baekhyun'a döndüm.

Find Me | Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin